امام جمعه شهرستان زیرکوه :

نباید فلسطین را به دست فراموشی سپرد

امام جمعه شهرستان زیرکوه با بیان اینکه نباید بگذاریم فلسطین فراموش شود،تاکید کرد: مساله فلسطین یک مساله اسلامی و بین المللی است نباید تبدیل به یک مساله عربی بشود.

کد مطلب: ۶۳۵۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا امام جمعه شهرستان زیرکوه در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان زیرکوه ضمن توصیه به تقوای الهی،گفت:خلاصه تقوا،نورانیت خاصی است که انسان به وسیله آن می تواند حق را از باطل تشخیص دهد.
امام جمعه زیرکوه با اشاره به روز جهانی قدس ،بیان داشت:شما مردم روزه دار با این راهپیمایی به قرآن و اسلام عزت دادید و ثواب آن ازاحیای شب قدر کمتر نیست و هرگامی که برداشتید خداوند برای شما عمل نیکو می نویسد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان مبناهای قرآنی این راهپیمایی پرداخت و‌گفت: ظلم ستیزی ٬امت واحده بودن جهان اسلام ٬وجود نفرت از استکبار٬ بغض و غضب الهی٬ بیعت با ولایت و اینکه این کار مصداق امر جامع و ضروری است از مبناهای قرآنی روز قدس است.
امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه نباید بگذاریم فلسطین فراموش شود،تاکید کرد: مساله فلسطین یک مساله اسلامی و بین المللی است نباید تبدیل به یک مساله عربی شود.
حجت الاسلام مرتضایی نیا در خطبه دوم نیز ضمن توصیه به تقوای الهی و بیاناتی در خصوص اهمیت عید فطر و‌نماز آن به بیان مناسبتهای جاری و در پیش رو پرداخت.
وی با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: این قوه تاثیر گذار ضامن اجرای دو قوه دیگر هم هست که از زحمات قضات انقلابی متدین با روحیه جهادی این شهرستان تشکر می کنم.
حجت الاسلام مرتضایی نیا در ادامه با اشاره به اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:سلاح تبلیغ برنده تر از کاربرد سلاح در میدان جنگ است .الحمد لله این یادگار امام خوب درخشیده است و زحمات بسیار خوبی کشیده اند.
وی اقدامات این سازمان را استقرار روحانیون ٬ساخت خانه های عالم ٬پرداخت مبالغی در رابطه با ولادت و شهادت های ائمه ٬ساماندهی هیئات مذهبی٬آذین بندی در مناسبتهای مذهبی انجام داده است.
خطیب جمعه زیرکوه افزود: هجمه ها به این سازمان زیاد است ٬سازمانی که معیار انقلابی مسئولش از همه بالاتر است و با دست خالی کار می کنند.
امام جمعه زیرکوه در بخش دیگری از سخنانش ،اذعان داشت:اگر از شش تا ۱۲ تیر را تابلویی از حقوق بشر آمریکایی بگذاریم سخن گزافی نگفتیم.
وی ادامه داد:ترور٬ انفجار در حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ خدمتگزار٬بمباران شیمیایی سردشت در سال۶۶ و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷ نمونه ای از جنایات آمریکائی ها و حقوق بشر آمریکائی علیه ملت مسلمان ایران درتاریخ 6 الی 12 تیر است.
حجت الاسلام مرتضایی نیا در خصوص حمله موشکی سپاه به مواضع داعش گفت: پاسخ موشکی سپاه نسبت به اقدام کور تروریستی در تهران موجی از شادی و شور و امید در میان اقشار زیادی از جامعه به وجود آورد که از این عمل بجای سپاه تشکر می نماییم.
امام جمعه زیرکوه خاطرنشان کرد:دشمنان نظام ، باید نیروهای نظامی ما را بنگرند و بدانند هر کجا علیه نظام توطئه کنند پاسخشان را اینگونه خواهیم داد.
مرتضائی نیا در پایان با بیان اینکه انتخابات به پایان رسیده با انتقاد از برخی مسئولین در خصوص عملکرد برخی دهیاران که به برخی کاندیداها رای ندادند گفت:مردم تعدادی از روستاها آب آشامیدنی ندارند،مسولان به روستاها سر بزنند و به جای این اقدامات، مشکلات مردم را بررسی کنند.
گفتنی است در پایان نماز جمعه به مناسبت هفته قوه قضائیه و روز تبلیغات اسلامی از زحمات قضات دادگستری شهرستان و ریاست اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار