فرماندار رودان:

رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب اقتدار و صلابت کشور شده است

فرماندار رودان گفت: اقتدار و صلابت امروز کشور به پشتوانه معنویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور پر رنگ مردم در صحنه های مختلف است.

کد مطلب: ۶۳۵۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد محمودی در سومین جلسه شورای اداری شهرستان رودان با اشاره به پشت سر گذاشتن دو انتخابات باشکوه در شهرستان، خلق این حماسه ملی را بسیار ارزشمند دانست.

وی افزود: حضور و مشارکت بیش از 80 درصد از واجدین شرایط در این حماسه ملی پیام های متعددی داشت، از جمله شکست دشمنان ایران اسلامی و سرنگونی اهداف پلیدشان در صحنه دمکراسی کشور بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودان عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی که در کانال های دیگر به اهدافشان نرسیدند عزم خود را برای زیر سوال بردن نظام در عرصه انتخابات جزم کرده بودند که با حضور مردم خط بطلان پر رنگی بر اهداف شومشان کشیده شد.

محمودی در ادامه ضمن تقدیر ازتلاشهای تمامی مجریان انتخابات برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان رودان اظهار کرد: یکی از نشانه های سلامت انتخابات ارائه آمار صریح،صحیح و بسیار شفاف از نتایج آن است.

وی بیان کرد: ملت ایران با خلق حماسه ای دیگر این بار هم اعتماد خود را به دولت تدبیر و امید اعلام کردند و این انتخاب مهر تاییدی بر عملکرد دولت و همه دولت مردان بوده است.

فرماندار شهرستان رودان تصریح کرد: اقتدار و صلابت کشور امروز به پشتوانه معنویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور پر رنگ مردم در صحنه های مختلف، تلاش دولت مردان در عرصه های داخلی و خارجی و اقتدار نیروی های مسلح ما برقرار است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در تاکید بر امر اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مردم یاد آور شد: انصافا در بحث اطلاع رسانی و ارائه خدمات دولت تدبیر و امید به مردم خوب عمل نشده است، مدیران متوجه باشند مردم با رای خود به دولت اعتماد کرده اندو تمام تلاش در جهت جلب رضایت مردم صورت پذیرد.

فرماندار رودان گفت: خدمات متعدد دولت تدبیر و امید در شهرستان، در حوزه های مختلف کاملا نمایان است اما متاسفانه برخی با انتقاد های نابجا با زیر سوال بردن عملکرد دولت جفا در حق مردم انجام دادند.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حملات گروهک تروریستی تکفیری داعش به مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام خمینی (ره) و شهادت هجده تن از هموطنانمان، خاطر نشان کرد: تروریست ها و دشمنان ایران اسلامی بدنبال نا امنی در کشور بودند و سرنگونی کردن مقر این گروهک تروریستی در سوریه توسط سپاه پاسداران نشان از صلابت و اقتدار کشور است و فرزندان ایران اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدید کاملا آماده هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار