مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت :

مهرماه عسلی ها برای 16 زندانی استان

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت : برنامه تلویزیونی ماه عسل توانست 16 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد خراسان جنوبی رابه آغوش گرم خانواده باز گرداند .

کد مطلب: ۶۳۵۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد

علی اکبر خویی در گفت وگو باخبرنگار پانا از خراسان جنوبی افزود : برنامه تلویزیونی ماه عسل که در ماه مبارک رمضان پخش می شود بااعلام سامانه #40*733* به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ومالی توانست مبلغی را برای تعدادی از زندانیان کشور از خیرین ونیکوکاران جمع آوری کند که دراین زمینه ، کمک برای 16 نفر از زندانیان استان آزاد و به آغوش خانواده های خود برمی گردند.

وی بابیان اینکه میزان بدهی این زندانیان از5 تا 20 میلیون تومان بوده ، افزود : تاکنون پرونده 13 نفر از این زندانیان به ستاد دیه کشور ارسال شده که بعد از اخذ موافقت شاکیان باید مبلغ 136 میلیون تومان برای آزادی آن ها پرداخت شود .

وی بابیان اینکه تا این مبلغ بدهی سقفی برای معرفی زندانیان تعیین نشده ، ادامه داد:

زندانیانی به ستاد دیه کشور معرفی می شوند که شرایط لازم را داشته باشند چرا که ما داریم که برای بار دوم روانه زندان شده اند یا اینکه از توان مالی لازم برخوردارند بنابراین بعد از بررسی های لازم این تعداد به ستاد دیه عرفی شده اند . وی اذعان داشت :

علاوه براین پرونده 3زندانی دیگر نیز در دست تهیه است که بدهی 60 میلیون تومانی دارند وبه ستاد دیه ارسال خواهد شد.

وی همچنن ار آزادی 6 زندانی جرائم غیر عمد استان طی روز های اخیر خبرداد وگفت : بدهی این زندانیان 6 میلیارد و 875 میلیون ریال بوده که 6 میلیارد و340 میلیون ریال اخذ رضایت از شاکیان داشته ایم . وی تصریح کرد:

برنامه ماه عسل بااین اقدام خداپسندانه بار دیگر فرهنگ نوع دوستی را که از آموزه های اصیل اسلامی مردم ایران است رابه نمایش گذاشت . وی ضمن تقیر از دست اند کاران برنامه ماه عسل گفت : امیدواریم این اقدامات در جامعه توسط رسانه ها ادمه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار