ایران اسلامی توان مقابله با دشمنان در هر نقطه دنیا را دارد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساوه گفت: ایران اسلامی توان مقابله با دشمنان را در هر نقطه دنیا را دارد.

کد مطلب: ۶۳۵۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، حسین معمارنیا در دویست و سی و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش ساوه افزود: امروز به برکت خون شهیدان و اقتدار نیروهای مسلح، کشور ایران در امنیت کامل به سر می برد و دشمنان توان مقابله با این ملت سرافراز را ندارند.

وی اظهار داشت: امروز با تمام توان و با روحیه اخلاص و تقوا همانند دوران هشت سال دفاع مقدس پای نظام و رهبری ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد دشمن کوچکترین خدشه ای به آرمان ها و اعتقادات این ملت وارد کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساوه بیان کرد: امروز هیچ مشکلی در خاورمیانه بدون واسطه ایران قابل حل نیست و جمهوری اسلامی ایران پناهگاهی برای مظلومان و افتخاری برای ملت است.

معمار نیا به نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: در سایه منویات رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح، دیگر جنگ سخت در کشور نخواهیم داشت ولی باید متوجه جنگ نرم دشمن باشیم که در قشر آسیب پذیر و جوان ما رخنه نکند.

در این جلسه پیرامون راه اندازی مدارس جدید التاسیس دولتی، سرویس مدارس، اردوهای ملی بنیاد علوی و تعیین نرخ شهریه مدارس نمونه بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار