در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

جزییات اعتراض دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز/پیگیری مجلس

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از پیگیری حل مشکل خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد و گفت: دانشگاه ها قبل از شروع فصل تابستان موظف هستند نسبت به تعمیر تجهیزات سرمایشی اقدام کنند.

کد مطلب: ۶۳۴۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به مشکلات پیش آمده برای خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز اظهارداشت: به طور طبیعی در مجموعه های دانشگاهی که در حوزه تجهیزات دارای قدمت هستند یکسری مسایل و مشکلاتی وجود دارد و برخی مواقع این مشکلات پیش می آید.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه شهید چمران اهواز هم یکی از دانشگاه هایی است که با مشکل قدمت تجهیزات روبروست. خرابی سیستم های سرمایشی به ویژه در ایام امتحانات و شرایط ویژه آب و هوایی اهواز مشکلات دانشجویان تشدید می شود.

وی ادامه داد: خرابی سیستم سرمایشی موجب سختی کار برای دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز شده است. هر چند ممکن است تجهیزات در هر دانشگاهی خراب شود اما موضوعی که وجود دارد این است که دانشگاه ها باید قبل از شروع تابستان و فصل گرما در مناطق گرمسیر و قبل از آغاز فصل زمستان در مناطق سردسیر نسبت به رفع مشکلات تجهیزات گرمایشی و سرمایشی اقدام کنند.

ساداتی نژاد بیان کرد: مسئولان دانشگاه نسبت به سلامت تجهیزات دانشگاهی باید عنایت داشته باشند تا این مسایل فراموش نشود. در رابطه با مشکل پیش آمده برای دانشگاه شهید چمران اهواز امیدواریم که با پیگیری مسئولان حل شود تا دانشجویان در ایام امتحانات با مشکلی مواجه نشوند.

جمعی از دانشجویان خوابگاه حضرت معصومه دانشگاه شهید چمران اهواز در پی مشکل پیش آمده برای سیستم سرمایشی خوابگاه خود دست به اعتراض زدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار