توزیع 70 بسته مواد غذایی در مرکز یادگیری محلی شهید البرزی ناحیه یک کرج

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از توزیع 70 بسته مواد غذایی به ارزش حدود 28000000 تومانی بین خانواده های نیازمند در مرکز یادگیری شهید البرزی خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۱۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد

وحید یعقوبی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : بمناسبت ماه پرخیر و برکت رمضان و همزمان با آغاز هفته کرامت و به منظور دستگیری خانواده های نیازمند و با حمایت خیرین، 70 بسته مواد غذایی به ارزش هریک 400 هزار تومان بین خانواده های نیازمند این مرکز توزیع شد .

وی با اشاره به آداب ماه مبارک رمضان و لزوم رعایت تمامی آنها که از سوی بزرگان دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته اند، گفت: در ماه مبارک رمضان تنها روزه گرفتن کافی نیست و باید با اطعام ایتام و کمک به افراد نیازمند نیز از برکات این ماه مبارک به بهترین شیوه استفاده کرد ..

یعقوبی مشارکت خیرین را گامی مؤثر در رفع نیازهای محرومان جامعه دانست وگفت: در حال حاضر بیش از 100 خانواده در مرکز یادگیری شهید البرزی مشغول فراگیری آموزش های مهارت زندگی و کسب سواد می باشند .

و ی اظهار امیدواری نمود تا با مشارکت بیشتر مردم خیر در ارائه خدمات بیشتر و رفع نیازهای خانواده ها گام های موثری تری برداریم

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار