اولین جلسه ی ستاد ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان استان ایلام

برنامه ریزی دقیق برای فعالیت های اوقات فراغت دانش اموزان

جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان با هدف استفاده صحیح از فرصت های مناسب و تقویت انگیزه و روح و روان دانش آموزان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۳۱۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ،اولین جلسه ی ستاد ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان استان با حضور مدیر کل، معاون پرورشی و فرهنگی، روسای ادارات مربوطه و کارشناس اردویی در محل سالن جلسات اجتماعات اداره کل برگزار گردید.

علی بیرانوند مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: از تمام ظرفیت های خود برای اوقات فراغت دانش آموزان بایستی بهره گرفت. وی اظهار کرد: می توان با پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان مستعد را شناسایی و انگیزه آنان را تقویت نمود. بیرانوند گفت : با توجه به استقبال دانش آموزان از پایگاههای اوقات فراغت به همین منظور تعداد پایگاهها ی مذکور نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.

در این جلسه یداله جایدری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان نیز ضمن ایراد سخن گزارشی از نحوه فعالیت ها و کم وکیف برنامه ها ی اوقات فراغت ارائه داد و افزود: پایگاههای اوقات فراغت امسال در کانون های فرهنگی تربیتی، دار القرآن ها، مجتمع های ورزشی و مدارس خاص و مدارس استثنایی تشکیل می گردد. جایدری به فعالیت تابستانی در هنرستان های فنی نیز اشاره نمود وگفت: که در رشته های فنی نیز برای اوقات فراغت دانش آموزان در محل خود هنرستان ها ثبت نام نیز به عمل می آید. این جلسه پس از بحث و تبادل نظر شرکت کنندگان با مصوباتی پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار