وظیفه مدیران، عمل به مطالبات مردم است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با حضور حماسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید به گفتمان برآمده از صندوق های رأی پاسخ درخور داده شود.

کد مطلب: ۶۳۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مهدی حاجتی در نشست هم اندیشی کارکنان حوزه ستادی ریاست، با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات اخیر گفت: 24 میلیون نفر به گفتمان رئیس جمهور منتخب رأی داده اند و همگان باید ، به رأی مردم احترام بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با روشن بینی و بدون توجه به رفتارهای قیّم مآبانه بعضی گروهها و افراد با تشخیص خود گفتمان مورد نظر جامعه را آگاهانه و داوطلبانه برای 4 سال آینده انتخاب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان ، با اشاره به دیدگاههای راهبردی مقام معظم رهبری در مورد مسائل کلان جامعه ، یادآور شد: در مورد سند 2030 ، ایشان نظرات اصولی خود را بیان کردند و دولت هم این سند را برخلاف دروغ پردازی عده ای ، تاکنون ابلاغ نکرده و دیدگاههای مقام معظم رهبری در این زمینه فصل الخطاب است.

حاجتی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت حادثه تروریستی روز چهارشنبه در تهران ، گفت: گروههای منفور تروریستی که امنیت کشورمان را هدف قرار داده اند، بدانند بعد از این حملات ، انسجام و وحدت ملی در کشور افزایش پیدا کرده است. وی گفت: نیروهای مسلح کشورمان با اقتدار به زودی انتقام شهادت افراد بی گناه را از این گروههای تکفیری خواهند گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه با اشاره به کارکردهای جلسات هم اندیشی نیروهای ستادی گفت: با استفاده از خرد جمعی و فرصتهای پیش رو می توانیم مشکلات آموزش و پرورش را مرتفع کنیم. حاجتی افزود: اگر بخش های مختلف آموزش و پرورش با توانمندی عمل کنند می توان به حرکت روش مند این دستگاه بزرگ امیدوار بود.

وی علم و تسلط به کار را از ویژگی های مهم مدیران دانست و گفت: عدم آگاهی و اشراف به کار مسیر حرکت رو به جلوی آموزش و پرورش را به بیراهه می برد و مدیران باید با عشق به کار نقش راهبری خود را ایفا کنند. مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در پایان به اهمیت ارزشیابی مستمر واحدهای حوزه ریاست جهت ارتقای کیفیت کار آنان تأکید کرد.

در ابتدای این نشست، هر کدام از کارکنان حوزه ریاست ، به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار