معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهادت معلم ورزش حادثه تروریستی را تسلیت گفت

دکتر مهرزاد حمیدی به مناسبت شهادت شهید حاج حسین بنی اردلان معاون سابق پرورشی و تربیت‌بدنی استان خراسان‌شمالی پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۶۳۱۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، در حادثه تروریستی روز چهارشنبه که منجر به شهادت شهید حسین بنی‌اردلان و شهید حسین جلالی‌راد دو تن از فرهنگیان آموزش و پرورش استان خراسان شمالی شد. دکتر مهرزاد حمیدی در همین خصوص و به مناسبت شهادت شهید بنی‌اردلان که از معلمین ورزش بازنشسته و معاون سابق پرورشی و تربیت‌بدنی این استان نیز بود، پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.
در متن پیام معاون وزیر آموزش و پرورش آمده است:
بسمه‌تعالی
به ظاهر دینداران بی‌خدایی که فرزند جهالتند دوباره دست به خون بی‌گناهان آلودند. این جلادان متوهم فکر می‌کنند با کشتن انسانها می‌توانند افکار تحجری تکفیری خود را گسترش دهند غافل از اینکه اینجا ایران است و ما فرزندان عاشوراییم.
شهادت کرامت ماست و از شهادت در راه آرمانهای‌مان هراسی نداریم و برای امنیت ایران و حفظ نظام مقدسمان تا پای جان ایستاده‌ایم.
اینجانب نیز به نمایندگی از خانواده تربیت‌بدنی و سلامت این حادثه‌ی سوگوارانه را خدمت خانواده‌های محترم شهدای تروریستی خصوصا خانواده شهید حاج حسین بنی اردلان معاون سابق پرورشی و تربیت‌بدنی استان خراسان‌شمالی از خادمین به ورزش دانش‌آموزی ایران اسلامی، تسلیت عرض می‌کنم.
مهرزاد حمیدی
معاون تربیت‌بدنی و سلامت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار