مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج اعلام کرد؛

دانش آموز البرزی مدال طلای مسابقات کاراته آسیا را به خود اختصاص داد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: مریم وسیله بر از دانش آموزان این ناحیه در استان البرز توانست در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مقام اول ، مدال طلا را به خود اختصاص دهد.

کد مطلب: ۶۳۱۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، وحید یعقوبی اعلام کرد: این دانش آموز البرزی در دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا که در هوشیمینه ویتنام برگزار شد توانست با شکست تمامی حریفان خود مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج بیان کرد: در این رقابت ها که 190 ورزشکار از کشور های ایران ،مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند ، عربستان، ویتنام و پاکستان حضور داشتند.
وی یاد آور شد: مریم وسیله بر تکواندو کار وزن پنجم کشورمان در نخستین گام هوگو پوش چین تایپه را 24 بر صفر شکست داد و سپس برابر نماینده کره جنوبی با نتیجه 21 بر 1 برنده شد.
یعقوبی تصریح کرد: این دانش آموز ورزشکار البرزی در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها، تکواندو کار فیلیپینی را 8 بر 4 مغلوب خود ساخت و به فینال راه یافت.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: وی در فینال با نتیجه 18 بر 8 نماینده ی ویتنام را شکست داد و عنوان اول و مقام قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد.
وی اضافه کرد: در پایان این دوره از رقابت ها تیم ملی تکواندو کشورمان 19 مدال این مسابقات را به خود اختصاص داد و توانست بر سکوی قهرمانی آسیا بایستد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار