مصطفی رحماندوست و حجت الاسلام راستگو در غرفه کودکان نمایشگاه قرآن

غرفه کودک و نوجوانان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن برنامه های شاد و متنوعی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)تدارک دیده است.

کد مطلب: ۶۳۰۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، جلیل صادقی زاده مدیر بخش کمیته کودک و نوجوان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی در خصوص برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت:بخش کودک و نوجوان در سه شب برنامه هایی ویژه برای کودک و نوجوان دارد تا کودکان و نوجوانان بتوانند در کنار هم این شب های عزیز را جشن بگیرند.

وی گفت:در این سه شب از جمله شب جمعه با حضور مهمان ویژه علیرضا افشاری متخصص بازی های مفهومی قرآنی و مولف کتاب ودر شب شنبه میزبان مصطفی رحماندوست نویسنده نام آشنای کودک و نوجوان و شب یکشنبه میزبان حجت الاسلام راستگو چهره نام آشنای کودک و نوجوان خواهد بود.

همچنین برنامه هایی از جمله برگزاری گروه سرود رضوان،مسابقات متنوع ،نمایش که در این سه شب تکرار می شود هرشب در ساعت ٢١:٣٠ در کنار کودکان و نوجوانان هستند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 8 تا 26 خردادماه 96 (3 تا 21 ماه مبارک رمضان) همه روزه از ساعت 17 تا 24 در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران میزبان علاقه مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار