نمایندۀ مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی:

امام خمینی (ره)تأثیر شگرفی بر تفکرات آزادی خواهانه ملت های جهان گذاشت

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخی 15 خرداد پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۶۲۹۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، متن پیام محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خميني (ره) به عنوان بزرگترين افتخار عصر حاضر، با رهبري خردمندانه خود ضمن به پيروزي رساندن انقلاب اسلامي ايران، تأثيرات شگرفي را بر تفكرات آزادي خواهانه و استقلال طلبانه ملت هاي مستضعف جهان بر جاي گذاشت كه در طول تاريخ معاصر، بی نظير و بي سابقه بود.

در حقيقت پيروزي انقلاب اسلامي كه مرهون مجاهدت هاي آن بزرگوار و همراهي و همدلي مردم غيور و مسلمان ايران با آرمانهاي معمار كبير انقلاب بود به جهانيان نشان داد كه عليرغم استحكام ظاهري و نفوذ ناپذيري ديوارهاي بلند نظام سلطه بين الملل، چگونه مي توان با اتكاء برايمان و اراده مردمي بر مستكبران عالم چيره شد و آزادي و استقلال خود را بدست آورد.

قیام 15 خرداد سال 42 نیز یکی دیگر از رویدادهای ماندگار و اثرگذار است که نقش آن در روند شکل گیری انقلاب اسلامی غیرقابل انکار می باشد.

بی تردید نائل شدن خیل عظیمی از ملت خداجوی ایران بالاخص جوانان رشید و زنان و مردان غیرتمند به مرتبه عظیم شهادت در آن روز، سد عظیم قدرت شیطانی را متزلزل کرد و زمینه از هم فروپاشیدگی رژیم منحوس و منفور پهلوی را فراهم آورد. 14 خرداد، روز فراق رهبر حماسه و ایثار است.

روز وداع با پاکمردی از عرصه عدالت و ایمان و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر است که به پشتوانه ایمان خالص به حضرت احدیت در مقابل امواج ظلم و فساد به پاخاست و استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت مسلمان و رشيد ایران به ارمغان آورد.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خميني(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهداي والامقام 15 خرداد را محضر مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) و مردم هميشه در صحنه ايران به ويژه مردم شهيد پرور و ولايتمدار شهرستان پاکدشت تسليت عرض می نمایم. از خداوند متعال متضرعانه می خواهم که ما خدمتگزاران ایران اسلامی را که فرزندان معنوي امام(ره) هستیم را با بهره گیری از اندیشه های آن بزرگوار و پيروي از منويات رهبر فرزانه انقلاب ، از سربازان و زمينه سازان حضرت ولي عصر عجل ا... تعالي فرجه الشريف قرار دهد.

محمد قمی

نمایندۀ مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار