سرپرست آموزش و پرورش ساوه:

غنی سازی اوقات فراغت تاثیر بسزایی در تقویت استعدادهای دانش آموزان دارد

سرپرست آموزش و پرورش ساوه گفت: غنی سازی اوقات فراغت تاثیر بسزایی در کاهش گرایش دانش آموزان به آسیب های اجتماعی و تقویت استعدادهای آنان دارد.

کد مطلب: ۶۲۹۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی از اراک، ابراهیم فراشیانی صبح امروز در جلسه برنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در پایگاه های تابستانی ساوه افزود: باید با برنامه ریزی مناسب و مطلوب نسل نوجوان و جوان را به سمت برنامه های تابستانی سوق داد.

وی اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهم و در خور توجهی که در فصل تابستان ذهن والدین و مربیان را به خود مشغول می دارد ،فرا رسیدن اوقات فراغت دانش آموزان است.

سرپرست آموزش و پرورش ساوه ادامه داد: می توان با یک برنامه ریزی مناسب و با اندیشدن و کاربرد راهکارهای عملی در غنی سازی اوقات فراغت فرزندانمان بکوشیم و در راه افزایش بهره وری توانمندی های آنان گام برداریم .

فراشیانی هدف از تشكيل اين جلسه را تشكيل ستاد اوقات فراغت در شهرستان واستفاده از ظرفيت ساير دستگاه ها به ويژه بسيج دانش آموزي،هلال احمر ، كانون پرورشي و فكري كودكان و نوجوانان وسازمان دانش آموزي برای تقويت فعاليت هاي تابستاني وتاكيد بربكارگيري مربيان مجرب در تمامي رشته ها ازبين همكاران رسمي وپيماني در رشته هاي ورزشي وفرهنگي وهنري دانست .

به گفته وی ثبت نام وشروع به كار اين پايگاهها از ابتداي تيرماه انجام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار