مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان میراث فرهنگی کشور:

اقدامات سازمان میراث فرهنگی در دولت یازدهم با نگاه کارشناسی انجام شد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: اقدامات سازمان میراث فرهنگی در 4 سال خدمت دولت تدبیر و امید با نگاه کارشناسی انجام شد.

کد مطلب: ۶۲۹۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید محسن دلبری در نشست با مدیرکل، معاونین و مشاورین میراث فرهنگی استان مرکزی، افزود: در ابتدای کار دولت یازدهم، شرایطی در سازمان در سطح کشور حاکم بود که با وضعیت مطلوب بسیار فاصله داشت بطوریکه بسیاری از نیروهای زبده و کارشناس سازمان به علت نگاه غیر کارشناسی از بدنه جدا و نیروهای دیگر جایگزین آنها شده بودند.

وی ادامه داد: در این نوع دیدگاه و مدیریت در دولت گذشته، نیروهای تحصیل کرده و تاثیرگذار از قطار خدمت پیاده و نیروهای دیگر که برخی فاقد تخصص لازم بودند وارد سازمان شدند. در این پروسه که کیفیت در سازمان قربانی یک اقدام غیر کارشناسی شد، کمیت نیز دستخوش تغییر شد و نیروی انسانی به 4 برابر قبل افزایش یافت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان میراث فرهنگی کشور بیان کرد: با این همه مشکلات و میراث تلخی که به دولت روحانی رسید، سازمان در یک حرکت منسجم توانست تغییرات اساسی را در سیستم سازمانی خود پیاده و مقام نخست جشنواره شهید رجایی را در بین تمام دستگاه های دولتی کسب کند که این مهم حاکی از بازگشت نگاه کارشناسی به این سازمان است.

دلبری اظهار داشت: باتوجه به ارزیابی ها و رصد متداولی که در مرکز از فعالیت و عملکرد استان ها و مدیران صورت می گیرد باید اذعان داشت که عملکرد اداره کل در استان مرکزی مطلوب بوده است.

وی اضافه کرد: این مهم به علت مدیریت حسینی مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی است که توانسته تیم کارشناسی کیفی را در ارکان اداره خود بکار گیرد از همین رو جا دارد از تلاش ایشان، معاونان و همکارانش قدردانی کنم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: این مسیر کارشناسی تنها به مرکز ختم نشد زیرا استان ها به عنوان بازوهای توانمند این سازمان در برنامه ریزی ها دیده شدند از همین رو توانستیم ادارات این سازمان در کشور را از40 مورد در سال 92، به 200 مورد در سال 96 افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار