استاندار اردبیل خبرداد :

برگزاری اردوهای تیم های ملی 15 رشته ورزشی در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: تیم های ملی ۱۵ رشته ورزشی در استان اردبیل اردو می زنند .

کد مطلب: ۶۲۸۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای عالی ورزش استان افزود: تیم ملی هندبال کشور در مشگین شهر، تیم ملی قایقرانی بانوان زیر 16 سال در شهرستان گرمی و تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور در شهرستان سرعین اردو زده اند و تعداد دیگری از تیم ها نیز طی هفته های آینده ، اردوهای آمادگی خود را در استان برگزار خواهند نمود.

وی ادامه داد : انتخاب استان اردبیل برای برگزاری اردوهای تیم های ملی مقدمه ای برای میزبانی استان در برگزاری مسابقات آسیایی رشته های مختلف ورزشی است .

استاندار اردبیل در قسمت دیگری از سخنانش ، با بیان این که تماشاگران ، به ویژه جوانان و ورزش دوستان باحضور بی نظیر خود درسالن های برگزاری مسابقات ، مسوولیت مسوولان منطقه را سنگین تر و انتظارات جامعه ورزشی را افزایش دادند ، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان ، استحقاق استان اردبیل برای میزبانی برگزاری مسابقات جهانی را اعلام کرده است.

خدابخش از همکاری ها و زحمات همه دست اندرکاران و اعضای ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال نونهالان آسیا در اردبیل قدردانی کرد وگفت: برگزاری مناسب این مسابقات که مورد رضایت فدراسیون والیبال آسیا قرار گرفت ، حاصل تلاش همه دستگاه ها و دست اندرکاران و نتیجه کار تیمی و گروهی متحد و همدلانه بود .

وی تصریح کرد:علیرغم سختی های فراوان ، مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به نحو احسن و در خور شان استان برگزار شد و قهرمانی تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات بر حلاوت وشیرینی آن افزود و خستگی های برگزاری را زدود .

خدابخش خاطر نشان کرد: میزبانی مسابقات ملی و قاره ای ، استان اردبیل را با جهش رو به توسعه در همه زمینه ها روبه رو خواهد کرد و باید متناسب با این رویدادها ، امکانات وظرفیت های استان را ارتقاء دهیم .

وی با بیان این که به دنبال برگزاری مسابقات والیبال آسیایی در استان اعلام آمادگی و رغبت سرمایه گذاران برای احداث هتل های چند ستاره در استان افزایش یافته است ، بیان کرد : معرفی فرهنگی استان یکی دیگر از برکات برگزاری این رقابت ها بود چراکه در شرایط عادی ، برای انجام چنین تبلیغ وسیع در سطح کشورهای آسیایی باید میلیاردها تومان هزینه می شد.

استاندار اردبیل تاکید کرد : باید نقاط ضعفی چون عدم معرفی مناسب سوغات اردبیل و استفاده برخی تماشاگران از لیزر را که در این رقابت ها مشاهده شدند بر طرف و نقاط قوت را با بهره گیری از تجارب به دست آمده تقویت کنیم تا استان اردبیل همچنان زبانزد و نمونه در میزبانی مسابقات مختلف باشد .

گفتنی است: در این جلسه ، از دست اندرکاران و مسوولان کمیته های ستادبرگزاری مسابقات والیبال نونهالان آسیا که به میزبانی استان اردبیل برگزار گردید با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار