عزت واقتدار امروز جامعه ،مرهون جانفشانی و ایثار شهدا و ایثارگران است

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل یکی از فرهنگیان عضو خانواده معظم شاهد گفت : عزت ،اقتدار و امنیت امروز جامعه ،مرهون جانفشانی و ایثار شهدا و ایثارگران است .

کد مطلب: ۶۲۸۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، خدانظر دریکوند که به مناسبت بازنشسته شدن یکی از فرهنگیان عضو خانواده معظم شاهد همراه با تعدادی از کارکنان ستادی حضور پیدا کرده بود ؛خاطر نشان کرد : باید در مسیر آرمان های شهدا و ایثارگران حرکت کرد و پیام شهدا را به نسل آینده ساز انتقال داد .

وی افزود: خانواده های معظم شاهد ستارگان پرفروغی هستند که نام و نشان از شهیدان والامقام دارند و ارج نهادن به جایگاه آنان وظیفه ای شرعی و قانونی است .

دریکوند به رشادت های رزمندگان در دوران 8سال دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت : شهدا و ایثارگران به خاطر دفاع از کیان انقلاب از همه چیز گذشتند و با فدا کردن جان خود اجازه تعرض به دشمن ندادند .

وی امنیت امروز جامعه را مدیون ایثار ،فداکاری و گذشت دیروز شهدا عنوان کرد و افزود : ارج نهادن به جایگاه خانواده مظم شاهد و ایثارگر ،قدردانی ازفداکاری شهدا و ایثارگران در 8سال دفاع مقدس است .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان به پاس 32سال خدمت حجت سپهوند در آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیرو هدایای از وی تجلیل کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار