رئیس اوقاف و امور خیریه محلات تودیع و معارفه شد

در مراسمی حجت الاسلام محمدرضا آسوده به عنوان رئیس اوقاف و امور خیریه محلات معارفه و حجت الاسلام محمد مهدی رشنو تودیع شد.

کد مطلب: ۶۲۷۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در این مراسم گفت: جابه جایی مدیران سیاستی است در راستای بهبود عملکرد و دست یافتن به اهداف سازمانی.

حجت السلام سید محمد باقر حسینی اراکی افزود: فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح جامعه بسیار گسترده و تاثیرگذار است و به همین جهت باید پویایی آن حفظ شود تا بتوان به اهداف مورد نظر دست یافت.

وی مباحث فرهنگی، قرآنی، موقوفات، بقاع متبرکه و امامزادگان را از موارد مهمی دانست که در این مجموعه مورد تاکید قرار دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی همچنین با تبریک ماه مبارک رمضان ادامه داد: این ماه فرصت خوبی برای برقراری ارتباط بیشتر با خالق، تزکیه نفس، خلوص نیت، دلجویی از نیازمندان، دعا، نماز و قرائت قرآن است.

حجت السلام حسینی اراکی بیان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در راستای سیاست های فرهنگی خود طرح ضیافت الهی را در ایام ماه رمضان اجرا می کند.

وی بیان احکام شرعی پس از اقامه نماز جماعت، برگزاری کلاس‌های قرائت، جزءخوانی، ترتیل، مباحث تفسیری و اخلاقی، دوره آموزشی مفاهیم و ... را بخشی از برنامه‌های طرح ضیافت الهی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار