گردهمایی معاون پژوهش و مدیران آموزش و پرورش استان مرکزی در دلیجان

گردهمایی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل و مناطق پانزده گانه آموزش و پرورش استان مرکزی در دلیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۷۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در خصوص اهمیت آموزش نیروی انسانی و جایگاه آن در آموزش و پرورش گفت: امروزه اهمیت منابع انسانی بر کسی پوشیده نیست و این منابع جزو ارزشمندترین ثروت های ملی حاکمیت ها و کشورها هستند و جایگاه منابع انسانی بخصوص در حوزه آموزش و پرورش بسیار بالاست.

حسین آبادی اظهار داشت: اهمیت موضوع منابع انسانی در آموزش و پرورش از این جهت حائز اهمیت است که آموزش و پرورش رسالت خطیر و بسیار سنگینی بر دوش دارد و آن تربیت نسل آینده کشور است.

وی افزود: آموزش و پرورش بسترساز اصلی تولید علم و نیروی انسانی نخبه و کارآمد در کشور است و برای تحقق این مهم باید به مبحث کیفیت آموزشی توجه ویژه نماییم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در خصوص سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی، برگزاری دوره های آموزشی در سال تحصیلی آینده، استفاده مناسب و بیشتر از سیستم اتوماسیون اداری و ... مطالبی بیان کرد و به سئوالات مطرح شده کارشناسان مناطق پاسخ گفت.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان نیز گفت: شهرستان دلیجان دارای پتانسیل بسیار خوب در بین مناطق پانزده گانه استان مرکزی است.

حجت اله فدایی افزود: قرار گرفتن در مسیر اصلی و ترانزیتی کشور باعث شده تا شهرستان دلیجان از نظر صنعتی پیشرفت داشته و بعد از اراک و ساوه سومین شهر در استان مرکزی باشد.

وی به جایگاه این مدیریت در بین مناطق پانزده گانه استان مرکزی اشاره و بیان کرد: بیش از 9300 نفر دانش آموز در سال تحصیلی 96-95 مشغول تحصیل هستند و 600 نفر نیروی شاغل کار تدریس این دانش آموزان را برعهده دارند.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان یکی از مشکلات آموزش و پرورش دلیجان را کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی در برخی مناطق شهری عنوان کرد و خواستار توجه ویژه در این خصوص شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار