مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد:

تبصره 75 فصل مشترک همکاری های آموزش و پرروش و سازمان فنی و حرفه ای

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:تبصره 75 با موضوع آموزش همراه با تولید در هنرستانها می تواند بعنوان یک فصل مشترک برای همکاریهای آموزش و پرروش و سازمان فنی و حرفه ای باشد.

کد مطلب: ۶۲۶۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، نشست هم اندیشی پیرامون ارتقاء آموزشهای فنی و حرفه ای در بین دانش آموزان با حضور مسوولان اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

فریدون سیدمصطفوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این نشست اظهار کرد: در سالتحصیلی جاری و با همکاری اداره کل آموزش و پرروش و فنی و حرفه ای استان، 850 هنرجو از طریق برونسپاری با اعتباری بالغ بر 550 میلیون تومان و 205 هنرجو توسط آموزشگاههای مجوز دار با اعتباری بالغ بر 156 میلیون تومان آموزش های لازم را فرا گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: هدایت دانش اموزان به سوی رشته های فنی و مهارتی در قالب بسته هدایت تحصیلی در دستور کار قرار دارد.

سیدمصطفوی با بیان اینکه هنرستانها ظرفیت تولید تجهیزات مورد نیاز آموزش و پرورش را دارند؛ اذعان کرد: مهارتهای فنی و حرفه ای می تواند امید به آینده شغلی مناسب در بین دانش اموزان را نهادینه کند.

محسن مددی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در این نشست اظهار کرد: برای ارتقاء آموزشهای فنی و حرفه ای در سطح مدارس استان آماده هر گونه همکاری با اداره کل اموزش و پرورش استان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی نخبگان مهارتی در سطح مدارس در ایجاد زمینه کسب موفقیت های بین المللی نقش موثری ایفا کند.

مددی با بیان اینکه طراحی و تدوین مهارتهای ویژه دانش آموزان در دستور کار قرار دارد؛ افزود: برای غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان با مهارت آموزی در طول تابستان آمادگی داریم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: رویکرد ما آموزش در مسیر اشتغال و تربیت کارآموزان کارآفرین می باشد.

در این مراسم با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای استان، از فعالات حوزه فنی و حرفه ای آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار