مدیر اداره روابط عمومی شهرداری رباط کریم خبر داد:

تشریح برنامه های بیست و هفت ماه خدمت در شهرداری رباط کریم

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری رباط کریم از انجام مراحل آمادگی و انتشار مجموعه بیست و هفت ماه خدمت شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم در آینده‌ای نزدیک خبر داد .

کد مطلب: ۶۲۶۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، جعفر کهن روز گفت: با دستور شهردار و همچنین با هدف مستند سازی و اطلاع رسانی از بیست و هفت ماه فعالیت شهرداری رباط کریم ، این مجموعه با موضوع اقدامات و عملکرد ها و دستاوردهای شهرداری و شورای شهر در حال تهیه و انتشار می‌باشد.
وی در ادامه افزود : اداره روابط عمومی شهرداری رباط کریم مطابق دستور شهردار با استفاده از آرشیو و مستندات موجود که ماهانه از سوی واحد ها و معاونت ها به این واحد ارسال می گردد مشروح مصوری از آنچه که انجام شده است در این مجموعه ارائه خواهد گردید.
کهن روز تصریح کرد: این مجموعه پس از اتمام به تمام نهادها و ارگان‌های دست‌اندرکار در امور شهر ارسال خواهد گردید و همچنین به صورت گزارش عملکرد به نهادهای تصمیم‌گیرنده و ناظر بر عملکرد و همچنین جهت استحضار مردم در اختیار عموم همشهریان عزیز قرار خواهد گرفت.
lمدیر روابط عمومی شهرداری رباط کریم افزود: شفافیت و انعکاس اقدامات برای قضاوت عموم و افزایش حس مشارکت مردمی برای تشخیص حضور و تصمیم‌گیری آنها از اقداماتی است که باید انجام پذیرد که حوزه روابط عمومی کاملاً به آن اهتمام ورزیده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار