حسین روحانی در گفت و گو با پانا:

نتایج ضعیف در باکو طبیعی بود/ممنوع الخروج هستم و کسی به فکرم نیست

مربی تیم ملی کاراته ایران گفت: به دلیل شرایط بد اردویی و وضعیت اقتصادی که داشتیم طبیعی بود ورزشکاران در بازی های کشورهای اسلامی افت کنند.

کد مطلب: ۶۲۵۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

حسین روحانی در گفت و گو با پانا درباره علت ناکامی ملی پوشان در بازی های کشورهای اسلامی گفت: تیم کاراته ایران همیشه بازوی ورزش ایران است و در هر مسابقه و تورنمنت موفقیت های زیادی به دست آورده است اما این بار نتوانست این موفقیت ها را تکرار کند و نتایج ضعیفی گرفت که البته به نظرم طبیعی بود چرا که ورزشکاران در شرایط سختی تمرین کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه ما تا قبل از بازی های کشورهای اسلامی شرایط اردوی وخیمی داشتیم و از نظر مالی واقعا وضعیت خوبی نداشتیم حتی قرار بود این اردوها قبل از عید برگزار شود تا ملی پوشان خودشان را بیشتر آماده کنند اما این اتفاق نیافتاد و اردوها تنها در سه مرحله برگزار شد که به طبع این میزان آمادگی برای بازی های کشورهای اسلامی چندان زیاد نبود و آنها ضعیف کار کردند.

مربی تیم کاراته عنوان کرد: البته در ورزش این امر کاملا بدیهی است و ورزشکار در یک مقطعی افت می کند فکر می کنم تیم کاراته هم همین اتفاق برایش افتاد اما خدا را شکر برعکس تیم مردان تیم بانوان نتایج خوبی کسب کرد هر چند که من معتقدم تیم مردان و بانوان به هیچ عنوان قابل مقایسه نیستند چرا که حریفانی که ملی پوشان مرد دارند به هیچ عنوان در حد و اندازه حریفان بانوان نیستند اما خدا را شکر که بانوان در این مسابقات نتیجه قابل قبولی کسب کردند.

روحانی با اشاره به اینکه برخی می گویند ملی پوشان کاراته به خوبی آمادگی نداشتند؛ اظهار کرد: نه من این موضوع را قبول ندارم ما آنچه که در توانمان بوده برای آمادگی بهتر این بازیکنان به کار گرفته ایم ضمن اینکه همه بازیکنانی که در این میدان به رقابت پرداختند افرادی هستند که در مسابقات قهرمانی جهان در اتریش بهترین نتیجه تاریخ را به دست آوردند پس آنها کارکشته و قوی هستند و نمی توانیم بگوییم خوب آماده نشده بودند. کاراته رشته لحظه هاست و به عوان مثال اگر مهدی زاده یک لحظه غفلت نمی کرد الان باید مدال طلا داشت به جای مدال برنزی که به دست آمد بنابراین نباید این نتایج را به حساب آمادگی ضعیف ملی پوشان قرار دارد به هر حال ورزش افت و خیز دارد و همیشه نباید انتظار داشته باشیم یک تیم در هر تورنمنت یا مسابقه قهرمانی را به دست بیاورد به هر حال کشورهایی که در مسابقات بازی های اسلامی به میدان رفتند آنها هم برای خودشان برنامه و تمرین دارند و هر روز در حال پیشرفت هستند.

مربی تیم ملی کاراته در پایان به وضعیت خودش و موضوع ممنوع الخروجی اش اشاره کرد و گفت: متاسفانه یک سال است با این موضوع درگیر هستم و به کلی فراموشم کردند. هیچ کس به این فکر نمی کند روحانی یک روزی قهرمان این کشور بوده و چه افتخاراتی به دست آورده من هم در زمانی که ملی پوش بودم و هم حالا که در کسوت مربی گری فعالیت می کنم همیشه کمک حال ورزش ایران بودم اما حالا که خودم به کمک نیاز دارم کسی به من توجهی نمی کند. بدهی من 30 میلیون است و من به خاطر این مبلغ یک سال است که ممنوع الخروج هستم انتظار دارم کمی بیشتر به من توجه کنند و حدقل 15میلیون به من بدهند و مابقی آن را من خودم تهیه می کنم تا از این وضعیت نجات پیدا کنم. من در حال حاضر از چند کشور آسیایی پیشنهاد همکاری دارم اما به همین دلیل نمی توانم بروم البته می دانم که وضعیت فدراسیون هم خوب نیست و نمی توانند به من کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار