زنگ روز ملی بزرگداشت خیام نیشابوری در دبیرستان خیام نیشابور نواخته شد

روز ملی حکیم عمر خیام نیشابوری با نواخته شدن زنگ خیام در محل دبیرستان خیام نیشابوری با حضور مسوولان و اعضای شورای اداری شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۶۲۴۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این همایش با گرامی داشت روز ملی خیام نیشابوری، از برگزار کنندگان این جلسه تقدیر کرد و گفت: موزه آموزش و پرورش به عنوان یکی از عناصر هویت بخش شهرستان افتتاح شد و در این یک سال اتفاقات بسیار خوبی در این مجموعه افتاد و بر زیبایی و بازسازی این مجموعه افزوده شد تا کسی که به عنوان یک گردشگر ولرد فضای شهر می شود بتواند از این فضا استفاده کند.

سید جواد قوامی نژاد افزود: هرکسی مجموعه ی قدیمی مربوط به آموزش و پرورش دارد می تواند به این موزه اهدا کند تا برغنای این مجموعه بیفزاید.

وی با راه اندازی سالن کنفرانس این مجموعه ادامه داد: ما در موزه آموزش و پرورش کلاسهای سیک زندگی و خیلی از نیازهای جامعه و معرفی نیشابور، مفاخر و بزرگان نیشابور را خواهیم داشت.

سرپرست اداره میراث فرهنگی در این جلسه بااهمیت روزهای ملی در کشور گفت: ما افتخار داریم دو روز از پنج روز ملی در ایران در نیشابور برگزار می شود.

شریفان افزود: نیشابور به لحاظ جایگاه گردشگری و مباحث فرهنگی جایگاه خوبی دارد و با نظر به تاکید مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی با توجه بیشتر به زیر ساخت ها می توانیم بادجذب توریست به این موضوع کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که موزه آموزش و پرورش را به طور کامل تجهیز کنیم.

این مقام مسوول در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما حفظ آثار تاریخی شهر و جذب بازدید کنندگان به نیشابور است و وجود این آثار نشان دهنده تاریخ وفرهنگ مردم آن شهر است.

در پایان زنگ روز ملی خیام توسط مسوولان شهرستان نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار