بازدید قایم مقام بهزیستی کشور از مرکز نگهداری معلولین دودهک دلیجان

پور شبانان قایم مقام رییس و مدیر کل حوزه ریاست، نحوی نژاد معاون توانبخشی و فرید معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور از مرکز نگهداری معلولین سمانه دودهک دلیجان بازدید کردند.

کد مطلب: ۶۲۴۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، قایم مقام رییس و مدیر کل حوزه ریاست بهزیستی کشور در این بازدید گفت: در کشور یک هزار و 200 مرکز راه اندازی شده که به 110 هزار معلول خدمات ارائه می دهد.

پور شبانان با بیان اینکه 95 درصد مراکز توانبخشی در کشور غیر دولتی اداره می شوند افزود: بهزیستی با شرکای اجتماعی خود که از خیران هستند به ارائه خدمات و فعالیت اجتماعی می پردازد.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید تجهیزات کمی و کیفی مراکز توانبخشی، مراکز خدماتی و نگهداری معلولان 100 درصد رشد کرده است.

در سفر یک روزه این هیات به استان مرکزی مراکز نگهداری معلولین ذهنی دختران بالای ۱۴ سال دختران، فاز دوم مرکز نگهداری معلولین و مرکز نگهداری معلولین پسر بالای ۱۴ سال و سالن ورزشی چند منظوره مرکز نگهداری معلولین پسر بالای ۱۴ سال سلمان دلیجان مورد بازدید قرار گرفت.

مرکز نگهداری معلولین سمانه دودهک دلیجان در روستای دودهک از توابع شهرستان دلیجان و در فاصله ۱۸ کیلومتری شهرستان و بر سر راه جاده قم - دلیجان واقع شده است و ۵۰ نفر معلول ذهنی بالای ۱۴ سال در این مرکز نگهداری می شوند.

مرکز معلولین سلمان دلیجان نیز معلولین ذهنی و جسمی پسر بالای 14 سال را نگهداری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار