دو فرهنگی کاشانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن فرهنگیان راه یافتند

کارشناس مسوول اقامه نماز مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راهیابی دو نفر از فرهنگیان این شهرستان به مرحله کشوری مسابقات قرآن فرهنگیان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۳۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کاشان ، سید مجتبی هاشمی اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن و معارف اسلامی در جامعه بزرگ همکاران فرهنگی است .

وی افزود : مصطفی اصفهانیان در رشته حفظ و سعید بهکام در رشته نهج البلاغه با کسب عنوان اول مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا کردند .

به گفته وی، همچنین مصطفی اصفهانیان، به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در کشور ترکیه شرکت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 250 شرکت کننده از 41 منطقه و ناحیه استان در رشته های حفظ ، قرائت ، احکام و نهج البلاغه در دو گروه خواهران و برادران به مدت یک روز باهم به رقابت پرداختند .

وی افزود: در پایان مرحله استانی از هر رشته دو نفر برگزیده در مسابقات کشوری شرکت می کنند که تیرماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

هاشمی گفت: در این مسابقات قاریان و حافظان قرآن از سراسر استان به رقابت خواهند پرداخت . همچنین در بخش احکام شرکت کنندگان به تدریس احکام پرداخته و در رشته نهج البلاغه نیز از مقاله خود دفاع کردند .

این مسابقات برای دومین سال متوالی در مرکز آموزشی فرهنگیان میمه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار