‌احداث مجتمع ورزشی و فرهنگی گلها در قزوين

عمليات اجراي پروژه مجتمع ورزشی و فرهنگی گلها در زمینی به مساحت دو و نیم هکتار ویژه بانوان آغاز شد.

کد مطلب: ۶۲۳۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاري پانا از قزوين، آیین آغاز مجدد عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی تخصصی گلها با حضور استاندار قزوین، نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش، شهردار قزوین و جمعی از مسئولین برگزار شد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در آیین آغاز مجدد عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی ، ورزشی تخصصی گلها اظهار داشت: این ‌مجموعه فرهنگی ، ورزشی به مدت ۱۷ سال است که فعالیت عمرانی آن تعطیل شده بود و اکنون عملیات اجرایی آن دوباره آغاز شده است.

وی افزود: با آغاز مجدد عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی ، ورزشی گل ها، این مجموعه با مشارکت شهرداری در بازه زمانی کوتاه مدت مورد بهره برداری قرار می گیرد و ویژه بانوان می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: استاندارد سرانه ورزشی بانوان در کشور در فضای سرپوشیده ، یک متر است و در قزوین این سرانه در حدود نیم متر می باشد، یکی از مشکلات در دانش آموزان دختر وجود ناهنجاری های قامتی است که باید برای این بحث به خوبی کار شود، راه اندازی کانون حرکات اصلاحی استان به دنبال رفع این مشکل در دانش آموزان است.

قاسمی تصریح کرد: برای مجموعه های ورزشی بلاتکلیف در سفر ریاست محترم جمهوری در دولت تدبیر و امید ، اعتبار لازم تخصیص یافته که در حال ساخت و تکمیل هستند و این مجتمع ورزشی ، فرهنگی یکی از آنهاست.

این ‌مجتمع ورزشی ، فرهنگی در زمینی به مساحت دو و نیم هکتار با اعتباری به مبلغ 20 میلیارد تومان احداث می شود.

همچنین احداث سالن های چند منظوره، زمین چمن طبیعی با سیستم آبیاری خودکار، پیست دو و میدانی ، پرتاب وزنه و پرش و استخر سرپوشیده از امکانات این مجتمع می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار