یك تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه توقیف شد

فرمانده نیروی انتظامی فارس از درگیری مسلحانه مأموران انتظامی با قاچاقچیان و كشف یك تن تریاك و حشیش خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۳۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام كارهای پلیسی، از فعالیت یك باند قاچاق مواد مخدر مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور كار خود قرار دادند.

سردار احمد علی گودرزی ادامه داد: در این راستا گروهی از مأموران به محور شیراز - مرودشت حوالی گردنه باجگاه اعزام شدند و نسبت به ایست و بازرسی و كنترل نامحسوس خودروهای عبوری اقدام كردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: مأموران به یك دستگاه خودرو لیفان و دو دستگاه خودرو پژو 405 مظنون شده و دستور ایست دادند كه سرنشینان این خودروها بدون توجه اقدام به فرار و تیر اندازی به سمت مأموران كردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: با هوشیاری مأموران انتظامی و پس از دو ساعت درگیری مسلحانه، هر سه دستگاه خودرو توقیف و در این خصوص چهار نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی دقیق از خودرو لیفان یك تن مواد مخدر شامل 700 كیلوگرم تریاك و 300 كیلوگرم حشیش كشف و همچنین یك قبضه اسلحه غیر مجاز از قاچاقچیان كشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تأكید كرد: مأموران انتظامی استان فارس در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان از هیچ تلاش و كوششی دریغ نخواهند كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار