اپليكيشن كارپينو؛ نخستين آپ موبايلی مجاز درخواست تاكسی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: کارپینو تنها آپ موبايلی مجاز در حوزه جابجايی مسافر در مجموعه تاكسيرانی است.

کد مطلب: ۶۲۳۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ رضا قاضی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار داشت: اپليكيشن كارپينو برای تاكسيران به عنوان نخستين آپ درخواست تاكسي در حال حاضر فعاليت دارد.

وی افزود:براي راه اندازی اين آپ تمامي مجوزها اخذ، و استاندارد های لازم دريافت شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه کارپینو، تنها آپ موبایلی است که از تاکسی برای جابجایی مسافر استفاده می شود،گفت: اين نرم افزار در دو نسخه اندرويد و IOS عرضه شده است و اگر تاكسيران از اپليكيشن هاي غير مجاز استفاده كند، بنابر كد تخلف 208 در سوابق تاكسيران درج می شود.

قاضی بیان کرد: تا كنون 12 هزار و 500 تاكسيران به كارپينو متصل شدند، اما فعلا 5 هزار و 200 تاكسي در آپ كاريپنو فعال است و بزودي با آموزش تاكسيرانان، تعداد تاكسی های فعال در آپ كارپينو به 12 هزار و 500 خواهد رسيد.

وي افزود: با مراجعه به سايت كارپينو می توان در سفر اول تا سقف 10 هزار تومان كارت تخفيف دريافت كرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در سال 95 بخش زيادی از تاكسی هاي فرسوده نوسازی شده است گفت:در آپ كارپينو صرفا خودروهای با كيفيت برای جابه جايی مسافر پيش بينی شده است.حتی يك دستگاه تاكسی پرايد در مجموعه تاكسی اينترنتی وجود ندارد.

وی بيان كرد: تمامی سرنشينان تاكسی ها متصل به سيستم كارپينو تحت پوشش بيمه قرار دارند از این رو تاکسی ها از امنيت بالایی برخوردار است.

قاضی در پایان تاکید کرد: كارپينو تنها آپ موبایلی است که از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و تاکسیرانی مجوز فعالیت گرفته است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار