مجید جلالی در گفت و گو با پانا:

منشا تاریک ترین نقطه مربیگری ام بود/بودجه پیکان معمولی است

سرمربی تیم پیکان گفت: منشا را با ۱۰۰ هزار دلار جذب کردیم. اما بعد برای او بازاری فراهم شده که رقبای بیشتری برای جذب او تلاش می‌کنند و حتی خیلی بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار هم به او پیشنهاد دادند اما بضاعت تیم پیکان کم بود و نتوانستیم این بازیکن را نگه داریم.

کد مطلب: ۶۲۲۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره توافق جدیدش با این تیم گفت: قبل از اینکه با تیم پیکان برای فصل جدید توافق کنیم حرف های کلی را زده بودیم و در جلسه ای که داشتیم دیگر در مورد مسائل مالی صحبت نکردیم. مسئولان باشگاه پیکان قبل از توافق از من خواسته بودند که وضعیت تیم برای فصل آینده بهتر از جایگاه فعلی اش شود و به طبع من هم از آنها خواستم که فضای بیشتری از نظر بودجه و مسائل مالی در اختیار تیم بگذارند.

وی در مورد برنامه های خود برای فصل آینده عنوان کرد: به هر حال باشگاه پیکان امسال انتظارات بالاتری دارد و من هم به عنوان مربی تیم متعهد شدم که همه آنها را محقق کنم. مسئولان این تیم در وهله اول بر روی کسب سهمیه آسیا تاکید داشتند و من هم تمام تلاشم را می کنم تا خواسته آنها را محقق کنم.

سرمربی تیم پیکان در مورد انتظارات او در این فصل اظهار کرد: انچیزی که مربی و بازیکنان را در طول یک فصل با انگیزه نگه می دارد مسائل مالی است. البته بودجه پیکان این فصل هم مانند فصل گذشته است و باید با بودجه معمولی به مسابقات برویم و آنها خرج آنچنانی برای خریدهای خود ندارند.

جلالی در مورد جذب بازیکن برای فصل جدید اظهار کرد: طبق بودجه ای که داریم بازیکنان مورد نظر خود را هم جذب می کنیم و مطمئن باشید جایگزین خوبی برای منشا هم پیدا خواهیم کرد. این بازیکن یکی از نقاط تاریک زندگی مربیگری من بود چرا که او وقتی اول فصل به تیم ما آمد هیچ کس نمی شناختش اما در آخر فصل همه برای او سر و دست می شکستند.

وی ادامه داد: ما منشا را با ۱۰۰ هزار دلار جذب کردیم. اما بعد برای او بازاری فراهم شده که رقبای بیشتری برای جذب او تلاش می‌کنند و حتی خیلی بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار هم به او پیشنهاد دادند اما بضاعت تیم پیکان کم بود و نتوانستیم این بازیکن را نگه داریم. او هم یک بازیکن خارجی است که برای درآمد به فوتبال ایران آمده است. خودش هم می‌گوید که می‌خواهد زندگی خودش و خانواده‌اش بهتر شود و این‌ها دلایل او برای فوتبال است.بنابراین به تیمی که پیشنهاد بیشتری به او داد ملحق شد اما قطعا ما بازیکنی در حد و اندازه او جایگزین او در این فصل خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار