آيين نكوداشت مقام معلم منطقه میمه اصفهان برگزار شد

آیین تجلیل از فرهنگیان و بازنشستگان منطقه با حضور آقاي آذرپي بخشدار ميمه، معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش استان آقاي محمدي و جمعی از مسئولین منطقه ای در تالار خانه معلم ميمه برگزار گردید .

کد مطلب: ۶۲۱۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا میمه ، به مناسبت اعیاد ماه شعبان و هفته بزرگداشت مقام معلم و در آستانه ولادت حضرت ولی عصر (عج) مراسم جشن تجلیل از بازنشستگان وتقدیر از معلمان نمونه سال برگزار گردید. بزرگداشت مقام معلم در تاریخ 19 اردیبهشت ماه ۹۶ در خانه معلم میمه برگزار شد
در این مراسم که آقای محمدی معاون آموزش متوسطه اداره کل و بخشدار منطقه میمه نیز حضور داشتند ابتدا آقای طهماسبی با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید جلسه را آغاز نمود . آقای روح الامین رییس آموزش و پرورش منطقه میمه هم گزارشی از دستاوردها و اقدامات انجام شده در مدت ۱۷ ماهه تصدی‌گری ریاست آموزش و پرورش منطقه میمه را شرح دادند سپس مجری این برنامه خانم شعبان با دعوت از گروه هنری به ادامه برگزاری این همایش پرداختند.
در این مراسم از معلمان نمونه استانی منطقه‌ای و همچنین معلمانی که از آموزشگاه های خود به عنوان معلم نمونه معرفی شده بودند تقدیر به عمل آمد .
در پایان به قید قرعه به سه نفر از فرهنگیان محترم کمک هزینه سفر مشهد مقدس به مبلغ یک میلیون ریال پرداخت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار