به همت معاونت فرهنگی دانشجوئی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار شد:

تجلیل از استادان دانشگاه در واحد یادگار امام(ره) ری

به مناسبت گرامیداشت روز معلم مراسمی با حضور رئیس واحد، اعضای هیأت رئیسه و جمع کثیری از استادان و اعضای هیأت علمی در سالن خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۲۱۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، محمد سالار کسرایی رئیس واحد یادگار امام (ره) شهرری در این مراسم ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری افزود: معلم اصلی ترین عنصر در نظام تعلیم و تربیت محسوب می شود و هیچ چیزی جایگزین آن نمی شود، بنابراین تجلیل از استادان یک امر ضروری است.
محمد سالار کسرایی در سخنان خود با اشاره به پتانسیل های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، وجود دانشکده های متعدد، آزمایشگاه های با تجهیزات بسیار عالی و همچنین افتخار همکاری با بیش از 400 استاد عضو هیات علمی با مرتبه های علمی استاد تمام،دانشیار، استادیار و مربی گفت: امیدوارم با حداقل تلاش های ممکن و با وجود نیروهای انسانی و مادی توانمند بتوانیم این واحد دانشگاهی را در بین سایر واحدهای دانشگاهی سرآمد کنیم.
این مقام دانشگاهی با بیان این مطلب که اعتماد و پایبندی به اخلاق و وجود وحدت و همبستگی یکی از رکن های سرمایه های اجتماعی در جامعه خصوصاً در جامعه دانشگاهی است افزود: اگر سرمایه اجتماعی دچار تنزل شود آن جامعه رشد و پیشرفتی ندارد. بنابراین ما بایستی با کمک و همدلی با یکدیگر برنامه ای را مدون کنیم برای بهبود اوضاع واحد دانشگاهی خود چرا که ما در مسیر رقابتی هستم و با افت دانشجو مواجه ایم.

گفتنی است در پایان این آئین به رسم یادبود با اهداء لوح تقدیر و هدایائی از اعضای هیأت علمی پیشکسوت و ارتقاء یافته علمی در سال 95 تقدیر شد.


/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار