مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

رسالت اصلی ادارات آموزش نیروی انسانی، بهسازی منابع انسانی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رسالت اصلی ادارات برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی، بهسازی منابع انسانی است.

کد مطلب: ۶۲۱۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در همایش رؤسای ادارات برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانیاستانهای سراسرکشوراظهار داشت: امروزه اهمیت منابع انسانی بر کسی پوشیده نیست و این منابع جزو ارزشمندترین ثروت های ملی حاکمیت ها و کشورهاست.

وی افزود: در کشورهای پیشرفته جایگاه منابع انسانی بخصوص در حوزه آموزش و پرورش بسیار بالاست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: اهمیت موضوع منابع انسانی در آموزش و پرورش از این جهت حائز اهمیت است که آموزش و پرورش رسالت خطیر و بسیار سنگینی بر دوش دارد و آن تربیت نسل آینده کشور است.

ناصری با اشاره به نگاه و دیدگاه مسؤولین نظام به حوزه آموزش و پرورش تصریح کرد: هر هزینه ای در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است و رهبر معظم انقلاب بارها این مساله را مورد تاکید قرار داده اند.

وی خاطر نشان ساخت: در بین اقشار جامعه معلمین از جایگاه ویژه ای برخوردارند و از این جهت این منابع اهمیت زیادی پیدا می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در سند تحول بنیادین هم موضوع منابع انسانی در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است.

ناصری با بیان این که به روز رسانی و متناسب سازی محتوای آموزش معلمان جزو ضروریات امروز است، افزود: روش های نیاز سنجی این آموزش ها نیز ضروری بوده و نحوه ارائه محتوای دوره ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی همچنین ارزشیابی پایان دوره ها را نیز مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان ساخت: پایش آثارارتقای سطح مهارت ها و دانش های ارائه شده در این دوره ها، در کلاس های درس بوده و بر این اساس بایستی سیستم کنترل و نظارت فعال بوده و بازخوردهای آن اثر بخش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار