مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد:

بهره مندی بیش از 3 هزار نفر از وام کارگشایی/ سپرده گذاری 3 هزار خیر

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: اکنون تعداد سه هزار و 485 خیر در این صندوق سپرده گذاری کرده اند که امید است با توجه به عمق نیازمندی مددجویان و محرومان، خیران بیشتری در این صندوق سپرده گذاری کنند.

کد مطلب: ۶۲۱۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد کلامی با تاکید بر اینکه رسالت این صندوق پرداخت وام های قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت است،افزود: از دی ماه سال گذشته تاکنون بیش از سه هزار نفر از وام کارگشایی صندوق قرض الحسنه امداد استان به مبلغ سه میلیارد و 700 میلیون تومان بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت به 822 نفر تسهیلات اشتغال پرداخت شده است،تصریح کرد: مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت بیش از هفت میلیارد و 441 میلیون تومان تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه بیشترین وام های تخصیصی به نیازمندان و مددجویان در سرفصل های کارگشایی و اشتغال پرداخت می شود، اظهار کرد: وام های اشتغال تا سقف 30 میلیون تومان و سایر وام ها همچون کارگشایی تا سقف پنج میلیون تومان به نیازمندان پرداخت می شود.

کلامی با اشاره به اینکه این صندوق هم اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل شده و صاحبان سپرده و خیران می توانند با کارت بانکی صندوق از تمامی دستگاه های عضو شتاب استفاده و وجوه خود را جابه جا کنند، خاطرنشان کرد: اتصال صندوق به شبکه شتاب موجب تسهیل در مبادلات بانکی و سهولت استفاده سپرده گذاران نیکوکار و وام گیرندگان از خدمات این صندوق خواهد شد.

وی به تامین اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد از منابع امدادی و سپرده های خیران اشاره کرد و گفت: اکنون تعداد سه هزار و 485 خیر در این صندوق سپرده گذاری کرده اند که امید است با توجه به عمق نیازمندی مددجویان و محرومان، خیران بیشتری در این صندوق سپرده گذاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با شرایط آسان به مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه راه اندازی شده است،افزود: از مردم و خیران استان می خواهیم با سپرده گذاری در صندوق امداد شرایط مناسبی را برای حل مشکلات نیازمندان فراهم آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار