ایجاد آرامش ، اطمینان و اعتماد سازی در بیمارستان از اولویت کادر درمان

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در مراسم گرامیداشت روز ماما در محل بیمارستان حکیم گفت : ایجاد آرامش ، اطمینان و اعتماد سازی در بیمارستان از اولویت کادر درمان است

کد مطلب: ۶۲۰۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسا ن رضوی . محسن عظیمی نژاد با قرائت وترجمه آیات شریفه (11-13) سوره مومنون و نیز سوره کوثر بیان داشت : این آیات از مواردی در قرآن است که در خصوص علم تولید مثل صحبت به میان آمده است .با رشد جنین ودر هنگام تولد شما اولین افرادی هستید که در تولد یک انسان کمک می کنید ، پس جایگاه و نقش خودتان را بیشتر درک کنید.

وی افزود : داشتن فضای زایشگاهی مناسب یکی از مهمترین الویتهای کاری ما در سه سال گذشته بوده است که به لطف اجرای طرح تحول سلامت ، ما از اولین دانشگاههایی بودیم که بلوک زایمانی را به بهره برداری رسانیده ایم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور خاطر نشان کرد : بلوک زایمانی نیشابور با استفاده از ایده های صاحب نظران فضای متفاوتی با سایر بلوکهای زایمانی دارد و این موضوع سبب جلب توجه کارشناسان ارشد و مقامات وزارت بهداشت به آن شده است.

محسن عظیمی نژاد یادآور شد : طرح توسعه بلوک زایمانی و LDR بیمارستان حکیم ، به نظر کارشناسان وزارتخانه ، نمونه کار بسیار عالی از لحاظ نقشه و کار تخصصی ساختمانی و با کاربرد علمی است که انشاالله با تلاش نیرو های متخصص و متعهد در ارتقائ ارائه خدمات درمانی با کیفیت به همشهریانمان سهم زیادی داشته باشیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور به آنها گفت : با داشتن چنین فضایی و نیز تجهیزاتی که در آن استقرار پیدا کرده است باید با اطلاع رسانی مناسب به مردم ، که امروزه شرایط زایشگاه نیشابور متفاوت از سه سال قبل است و نیازی به مراجعه به شهرهای دیگر برای دریافت چنین خدماتی وجود ندارد.

در پایان این مراسم که به همت معاونت درمان دانشکده و بیمارستان حکیم برگزار شده بود، ضمن تقدیر از کلیه همکاران ماما ، به همکاران مامایی که در حوزه خاص کاری نمونه معرفی شده بودند تقدیر نامه و هدایایی اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار