با حضور استاندار گیلان؛

پروژه گاز رسانی به ۵۰ روستای رودبار اجرا شد

طرح گاز رسانی به ۵۰ روستای سطح شهرستان رودبار که بیشتر در مناطق صعب العبور قرار دارند، با حضور استاندار گیلان در روستای پلنگ دره بخش رحمت آباد آغاز شد.

کد مطلب: ۶۲۰۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، محمد علی نجفی غروب یکشنبه در مراسم کلنگ زنی طرح گاز رسانی به ۵۰ روستای شهرستان، در جمع مردم بخش رحمت آباد و دهستان دشتویل شهرستان رودبار اظهار کرد: با گاز رسانی به این ۵۰ روستا، سه هزار و ۴۵۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی افزود: برای اجرای این طرح ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه برآورد شده است و با اجرای آن، سطح بهره مندی گاز رسانی در شهرستان رودبار به بالای ۹۱ درصد می رسد.

همچنین با حضور استاندار گیلان، یک واحد گردشگری و اقامتی در روستای شیرکوه بخش رحمت آباد نیز افتتاح شد.

نجفی در مراسم بهره برداری از این مرکز گردشگری گفت: بخش خصوصی می تواند در راستای ایجاد اشتغال و فرصت سرمایه گذاری در بخش اشتغال پشتیبان و حامی خوبی برای دولت باشد.

وی با بیان اینکه ما باید میزبان و حامی مناسبی برای سرمایه گذاران باشیم، افزود: در همه دنیا دولت ها برای ایجاد فرصت شغلی و عمران و آبادانی کشور خود از بخش خصوصی کمک می گیرند وما نیز می توانیم با استقبال از سرمایه گذار این فرصت و امنیت شغلی را در ایران اسلامی ایجاد کنیم.

استاندارگیلان در ادامه به رشد ۵۷ درصدی آسفالت جاده ای و رشد ۹۱ درصدی شبکه گاز رسانی در شهرستان رودبار اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی دردولت یازدهم برای این شهرستان انجام شده است.

در پایان این مراسم از دهیاران نمونه شهرستان با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار