باحضور معلمان منتخب استانی برگزار شد:

آئین سپاس معلم

به مناسبت بزرگداشت مقام گرانقدر و والامقام معلمین عزیز وگرامی، آئین نکوداشت اسوه های تعلیم و تربیت با حضور معلمان منتخب از مناطق و نواحی تابعه استان ومسئولین شهری و استانی پیش از ظهر پنجشنبه در سالن همایش های امام علی ع برگزار گردید .

کد مطلب: ۶۲۰۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، در سومین روز از هفته بزرگداشت جایگاه گرانقدر و والامقام معلمین عزیز وگرامی آئین نکوداشت اسوه های تعلیم و تربیت با حضور شخصت های ملی - مذهبی و سیاسی و دبیران و آموزگاران و مدیران منتخب مدارس در همه مقاطع تحصیلی ، روزپنجشنبه از ساعت 9:30تا 12:30در کانون فرهنگی و تربیتی امام علی «ع» برگزار شد .
خسرو ساکی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ، ضمن قدردانی از حضور مدعوین و تبریک ایام بزرگداشت معلم وگرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و شهدای فرهنگی استان، به تشریح برنامه های اجرایی یکسال گذشته وارائه گزارشی از توفیقات معلمان و دانش آموزان در طی چند سال اخیر پرداخت .
محمد علی نجفی وزیر اسبق آموزش و پرورش یکی از مدعوین استان ، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به همه فرهنگیان کشور گفت: فرهنگیان درجامعه اسلامی ایران جایگاه ارزنده ای دارند و برای تصمیم گیری صحیح در انتخابات ریاست جمهوری نگاه ها به خواست عموم مردم باشد.

در این مراسم گروه های پیشتاز وفرزانه در غالب گارد استقبال و گروه سپاس معلم حاضر شده و با اهدا گل به دکتر نجفی روز گرامیداشت معلم را تبریک گفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار