معاون پرورشي وفرهنگي قزوين :

حضور 627 دانش آموز دختر دوره متوسطه در مسابقات استاني قرآن,عترت و نماز

حجت الاسلام انصاري معاون پژوهشي وفرهنگي قزوين از حضور 627 دانش اموز دختر در مسابقات استاني قرآن,عترت و نماز در دوره ي متوسطه خبر داد

کد مطلب: ۶۱۹۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به خبر گزاري پانا حجت الاسلام انصاري معاون پژوهشي و فرهنگي اداره کل آموزش وپرورش استان گفت:627دانش اموز دختردر مسابقات قرآن عترت ونماز در دوره متوسطه استان قزوين شرکت کردند.

انصاري در ادامه تصريح کرد:در سال تحصيلي جاري در سي و پنجمين دوره مسابقات قرآن,عترت ونمازبرگزار مي شود که در اين دوره پسر و دختر ,خواهر و برادر حضور دارند.

انصاري در ادامه افزود:مسابقات دانش آموزان دختر دوره متوسطه در روز 11 ارديبهشت ماه برگزار شد که از 14 ناحيه و منطقه بود؛ 285دانش آموز حضور داشتند.

انصاري در ادامه تاکيد کرد:در پايان هرروز برگزاري مسابقات بالغ بر 85دانش آموز مورد تقدير و تجليل قرار گرفتند.

در ادامه گفت:اين دوره مسابقات در رشته هاي قرآن:شامل ؛قرايت ,تحقيق,ترتيل,حفظ عمومي,وحفظ ويژه مفاهيم مي باشد؛و همچنين در مسابقات عترت نيز در رشته هاي نهج البلاغه و صحيفه ي سجاديه و در مسابقات نماز نيز در رشته هاي احکام و انشاءنماز برگزار شد.

ودر پايان خاط نشان کرد:مسابقات دانش آموزان پسردر مسابقات قرآن,عترت و نماز در روز 11و12 ارديبهشت ماه و مسابقات فرهنگيان در روز 14 ارديبهشت ماه در کانون فرهنگي رشد برگزار مي شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار