فرماندار پیشوا:

بهسازی و آسفالت معابر روستایی در حال اجرا است

فرماندار پیشوا از بهسازی و آسفالت معابر تعدادی از روستاهای این شهرستان با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری ها خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، محمدکرم محمدی، فرماندار پیشوا، در جریان بازدید از روستاهای بخش مرکزی که به همراه احمد ملایری بخشدار این بخش صورت گرفت، از نزدیک روند اجرای پروژه ها و مسائل موجود در روستاها را بررسی کرد.
محمدی روند اجرای بهسازی و آسفالت معابر روستاها را که با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری ها در حال انجام است مطلوب دانست و افزود: زیرسازی و آسفالت معابر روستایی از مهم‌ترین حوزه‌های توسعه روستاها محسوب می شود که این مهم در شهرستان پیشوا و با اختصاص قیر یارانه ای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با مشارکت دهیاری ها در حال اجرا است.
فرماندار پیشوا با اشاره به ضرورت توجه به بوستان های روستایی گفت: ایجاد فضای سبز ‏و‎‏ گسترش پارک ها و بوستان ها در مناطق روستایی به موازات اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی در روستاها به جهت بالا بردن امکانات تفریحی و ورزشی برای پاسخگویی به نیازهای اقشار مختلف مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان اهمیت زیادی دارد که همواره در دولت یازدهم در جهت توسعه آنها تلاش های چشمگیری صورت گرفته است.
محمدی همچنین در این بازدیدها ظرفیت کشاورزی روستاها را مورد بررسی قرار داد و با تاکید بر لزوم حرکت به سمت کشاورزی نوین گفت: در شهرستان پیشوا که پیشتاز کشت گلخانه ای در سطح استان تهران و حتی کشور است، بخش اعظمی از اراضی به آبیاری نوین مجهز شده اند و امید است با ادامه این روند، ضمن افزایش بهره آوری آب بتوانیم شاهد توسعه هر چه بیشتر کشاورزی در این منطقه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار