مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان :

کسب رتبه ممتاز کشوری بسیج دانش آموزی استان در بحث اردوهای راهیان نور

قائدیهادر مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج فرهنگیان اظهار کرد:در طول سنوات اخیر بسیج دانش آموزی استان رتبه ممتاز کشوری را در بحث اردوی راهیان نور به مدت سه سال کسب کرد که نشان دهنده وحدت و یکرنگی میان فرهنگیان به ویژه فرهنگیان بسیجی است.

کد مطلب: ۶۱۸۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج فرهنگیان اظهار کرد: آموزش و پرورش استان اصفهان در سنوات اخیر در دولت تدبیر و امید، بحث اقتصاد مقاومتی را به عنوان یکی از اهداف اصلی برنامه های خود در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: امروز خوشبختانه درآمد استانی آموزش و پرورش استان اصفهان و فعالیت های عمرانی مربوطه با تکیه بر توانمندی فرهنگیان و پروژه اقتصاد مقاومتی انجام می شود از جمله بزرگترین کلینیک پزشکی و دندانپزشکی فرهنگیان کشور که در اصفهان افتتاح خواهد شد.
محمد حسن قائدیها ادامه داد: همچنین همزمان توسعه مراکز رفاهی تفریحی از جمله مراکز خانه معلم خانه نیز از دیگر اقدامات مطلوبی است که در طول 3 سال گذشته انجام شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: بحمدالله در طول 3 سال گذشته بیش از 30 پروژه رفاهی و فرهنگی در آموزش و پرورش استان اصفهان با تکیه بر بحث اقتصاد مقاومتی و درآمدهای استانی افتتاح شده است که همگی شایسته فرهنگیان استان اصفهان می باشد .
محمد حسن قائدیها بیان کرد: امروز یک تفاهم و وحدت ارزشمندی میان آموزش و پرورش استان اصفهان و سایر دستگاه های اجرایی و مجموعه بسیج وجود دارد.
وی تصریح کرد: در طول سنوات اخیر بسیج دانش آموزی استان رتبه ممتاز کشوری را در بحث اردوی راهیان نور به مدت سه سال کسب کرد همچنین در دیگر برنامه ها که مربوط به بحث حفظ آثار، نام و یاد شهدا بوده است نیز نمود و شاخص بسیار مطلوبی را به خود اختصاص داده ایم و این ها همگی نشان دهنده وحدت و یکرنگی میان فرهنگیان به ویژه فرهنگیان بسیجی است.
محمد حسن قائدیها تصریح کرد: انشالله روز 29 اردیبهشت در کنار یکدیگر و با اتحاد و وحدت همیشگی در پای صندوق های رای حضور خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار