استاندار خوزستان:

لزوم نگاه ویژه سازمان هدفمندسازی یارانه ها به خوزستان

استاندار خوزستان در نشست با رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها که در سالن جلسات استاندار برگزارشد، گفت: از پیگیری ها در خصوص مشکلات استان تشکر می کنم و امیدوارم با کمک و همکاری ایشان شرکت چغندر قند شوش که سالهاست تعطیل شده مجددا احیا شود.

کد مطلب: ۶۱۷۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست با اکبر ایزدی رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها که در سالن جلسات استاندار برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از پیگیری های جناب ایزدی در خصوص مشکلات استان تشکر میکنم و امیدواریم با کمک و همکاری ایشان شرکت چغندر قند شوش که سالهاست به صورت تعطیل درآمده مجددا احیا شود.

شریعتی عنوان کرد: انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی جهت جذب اعتباراتی که از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها برای استان اختصاص داده شده پیگیری های لازم را داشته باشند و در صورتی که در مواردی اعتبارات مربوطه تامین نشود موضوع را با بنده در میان گذارند تا از طریق وزارت مربوطه جهت تخصیص اعتبارات موضوع را پیگیری نمایم .

شریعتی افزود: با توجه به اینکه برخی صنایع و کارخانجات در استان دچار مشکلاتی در پرداخت ها هستند انتظار داریم سازمان هدفمند سازی یارانه ها به استان خوزستان نگاه ویژه ای داشته باشد و اعتباراتی که در اواسط سال جاری تخصیص می یابد سهم استان خوزستان به صورت ویژه دیده شود.

استاندار خوزستان همچنین از فرمانداران خواست طی چند روز آینده فهرست افراد جامانده از یارانه ها را اعلام نمایند تا سازمان هدفمندسازی یارانه ها نسبت به برقراری یارانه این قشر اقدام نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار