مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها عنوان کرد:

12 هزار میلیارد ریال به حساب وزارت کشاورزی و بهداشت واریز شد

تهران(پانا) - مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد ۱۲ هزار و ۴۶۷ میلیارد ریال از محل هدفمندسازی یارانه‌ها به وزارت جهاد کشاورزی، بهداشت و سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۴۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
12 هزار میلیارد ریال به حساب وزارت کشاورزی و بهداشت واریز شد

«امید حاجتی» گفت: ۲هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به وزارت جهاد کشاورزی برای خرید نهاده، عوامل تولید، خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی از جمله زعفران به این وزارت خانه پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال و در مرحله اول، ۱۷هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال به وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شد که با احتساب این واریزی تاکنون در مجموع ۲۰ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال اختصاص و به این وزارت خانه پرداخت شده است تا در ردیف مربوطه هزینه کند.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: در بودجه امسال در خصوص اختصاص یارانه برای نهاده، عوامل تولید، خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی ۳۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که در صورت تحقق منابع به صورت کامل به وزارتخانه مربوطه پرداخت خواهد شد.

وی از پرداخت ٨ هزار و ۶۳۴ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی خبر داد و گفت: از این مبلغ ۲هزار و ۶۶۶ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد که با احتساب واریز مرحله قبل به مبلغ ۲۳ هزار و ۹۹۹ میلیارد ریال در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۲۶ هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال به این سازمان برای حمایت از مددجویان پرداخت شده است.

حاجتی ادامه داد: مبلغ ۵ هزار و ۹۶۸ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است که با احتساب ۵۰هزار و ۸۳۶ میلیارد ریال واریزی مرحله اول در سال جاری در مجموع مبلغ ۵۶ هزار و ۸۰۴ میلیارد ریال از این محل به حساب کمیته امداد حضرت امام (ره) پرداخت شده است.

به گفته وی سازمان هدفمندی مبلغ یک هزار و ۸۳ میلیارد ریال از محل منابع درآمدی تبصره ۱۴ قانون بودجه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت کرده است. البته پیش از این نیز مبلغ ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال نیز در مرحله اول به این وزارتخانه پرداخت شده بود که مجموع این واریزی‌ها به مبلغ ۶ هزار و ۸۸۳ میلیارد ریال رسید.

پیش بینی می شود در صورت تامین منابع درآمدی این ردیف ۱۱هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها امسال از محل منابع این سازمان مبالغی را به بخش‌های مختلف پرداخت کرده است که شامل ۱۰ هزار و ۹۳۴ میلیارد ریال اعتبار به بخش‌های مختلف بهزیستی، چایکاران، ایثارگران و مسکن محرومان، مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال بابت یارانه نان و خرید تضمینی گندم به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، ۱۰ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی، ۲ هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد ریال برای هوشمندسازی و تجهیزات آموزشی مدارس و هنرستان‌ها ، ۱۷ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال به حساب وزارت جهاد کشاورزی بابت خرید یارانه‌ای نهاده‌ها، عوامل تولید و خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی و ۴۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال این سازمان برای معوقات کادر بهداشت و درمان و اتحادیه انجمن دانش‌آموزان و بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال برای کاهش فقر و حمایت از زنان سرپرست خانوار، بیمه سلامت ایران و بیمه تکمیل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۶۲۰ میلیارد ریال به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران و ۱۸ هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال به وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها برای اجرای مصوبات در حوزه اشتغال و تولید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار