محمود افشاردوست در گفت و گو با پانا:

روندجوانگرایی در تیم‌ملی منطقی است/ ادامه همکاری با مایدا مشخص نیست

دبیر فدراسیون والیبال گفت: به نظرم پروسه جوانگرایی در تیم ملی به خوبی پیش می رود چرا که نمی توان ترکیب تیم را کاملا جوان کرد و بازیکنان باتجربه را کنار گذاشت.

کد مطلب: ۶۱۷۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در گفت و گو با پانا درباره لیست تیم ملی والیبال ایران گفت: کولاکوویچ بازیکنان تیم را مدتی تحت نظر داشت و از بین آنها 21 بازیکن به تیم ملی دعوت کرد که به نظرم پروسه جوانگرایی در تیم ملی به خوبی پیش می رود چرا که نمی توان ترکیب تیم را کاملا جوان کرد و بازیکنان باتجربه را کنار گذاشت.

وی افزود: درست است که هدف اصلی ما المپیک 2020 توکیو است اما در این میان مسابقات دیگری هم پیش رو داریم که والیبالیست های ما باید در این رقابت ها شرکت کنند و نتیجه قابل قبولی به دست بیاورند.از طرفی تعدادی از بازیکنان باتجربه تیم ملی 28 سال سن دارند و بازیکن 28 ساله در والیبال، پیر محسوب نمی‌شود.

دبیر فدراسیون والیبال درمورد استعفای نایب رئیس بانوان اظهار کرد: ما در مورد بانوان هر کاری که در توانمان بود انجام دادیم ضمن اینکه به چند مسابقه آنها را اعزام کردیم و شرایط را برای آنها به خوبی فراهم کرده ایم البته قبول دارم که مانند والیبال مردان امکانات و شرایط را ندارند اما به طور حتم در آینده با برنامه هایی که برای آنها داریم شرایط بهتر خواهد شد ولی برای آنها کم کاری نکرده ایم و همه تلاشمان را برای قدرتمند شدن بانوان والیبالیست انجام خواهیم داد.

افشاردوست در مورد تکلیف مایدا چیچیچ مربی تیم بانوان نیز اظهار کرد: قرارداد او اواخر فروردین ماه به پایان رسید و به کشورش رفت. در این مدت هم داورزنی از من خواست که عملکردی از او به فدراسیون ارائه کنم که این کار انجام شد اما در مورد اینکه ایا با او ادامه همکاری خواهند داد یا خیر تصمیم گیرنده من نیستم و خود داورزنی در این مورد تصمیم گیری می کند.

افشاردوست، درمورد غیبت شهرام محمودی هم در اردوی تیم ملی عنوان کرد: محمودی آسیب دیدگی های از قبل داشت و اعلام کرده بود دیگر نمی تواند به تیم ملی کمک کند. از طرفی کولاکوویچ هم با توجه به صحبت های محمودی تصمیم گرفت شرایط را برای او فراهم کند که شهرام به اردو بیاید و زیرنظر پزشک تیم ملی کار فیزیوتراپی، آب درمانی و بدنسازی را انجام دهد و هر زمانی که آسیب دیدگی با نظر پزشک رفع شد، در مسابقات بعدی به تیم ملی کمک کند؛ اما شهرام اعلام کرد شرایط روحی لازم برای حضور در تمرینات را ندارم و از ما خواست که مراحل درمانی اش را بیرون از فدراسیون انجام دهد که ما هم این موضوع را پذیرفتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار