حضور سردار نقدی،وزیر دادگستری وحجت الاسلام مصلحی درمحل مسابقات قرآن

وزیر دادگستری، رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین و وزیر سابق اطلاعات با حضور در محل برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در جریان روند برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۶۱۶۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در ادامه حضور شخصیت های کشوری و لشگری در مصلی تهران محل برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام، روز سه شنبه 5 اردیبهشت ماه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، سردار محمدرضا نقدی؛ رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین و حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات از محل برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم بازدید کردند.

این مسئولان درپایان از نمایشگاه جانبی مسابقات در صحن مصلا وغرفه های ستاد خبری و خبرگزاریها بازدید کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور 83 کشور دنیا و بیش از 400 میهمان خارجی اعم از شرکت کنندگان و فعالان قرآنی از 31 فروردین تا 6 اردیبهشت 96 در مصلای تهران برگزار می شود. برگزیدگان این دوره از رقابت ها درمراسم اختتامیه که امروز چهارشنبه 6 اردیبهشت در سالن شبستان مصلی برگزار خواهد شد معرفی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار