جشن شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن کریم دانش آموزان پایه سوم ابتدایی/

شاطریان: انس با کلام الهی هدف نهایی آموزش قرآن در دوره ابتدایی است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: انس با قرآن هدف نهایی ما از آموزش قرآن در مقطع ابتدایی است.

کد مطلب: ۶۱۶۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد شاطریان در جشن شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن کریم دانش آموزان پایه سوم ابتدایی نواحی پنج گانه تبریز اظهار داشت: جشن آغاز آموزش قرآن برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در اول مهر ماه برگزار می شود و جشن کسب مهارت خواندن برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در پایان سال تحصیلی برگزار می شود.

وی با بیان این که انس با قرآن هدف نهایی ما از آموزش قرآن در مقطع ابتدایی است، افزود: در دوره پیش دبستانی بحث انس با قرآن نوآموزان مورد تاکید است و در دوره های اول تا سوم ابتدایی هدف آموزش روخوانی قرآن است و در پایه های چهارم تا ششم ابتدایی هدف آموزش روانخوانی قرآن است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: آموزگاران در 3 هزار و 300 مدرسه استان رسالت آموزش روخوانی برای بیش از 55 هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی را برعهده دارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز در این مراسم نقش معلمان در آموزش قرآن را مهم عنوان کرد و گفت: بر اساس حدیث شریف، بهترین افراد کسانی هستند که قرآن را یاد بگیرد و به دیگران یاد دهد.

احمد رضالو ضمن تبریک عید مبعث ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) اسوه اخلاق و تربیت است چرا که از اعراب بادیه نشین، انسان های با فضیلت ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار