بدن آرا خبر داد:

برگزاری هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان

سرپرست کتابخانه های عمومی گیلان از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با 6 عنوان کتاب در بخشهای کودک نوجوان و بزرگسال با جوایز ارزنده نقدی خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۶۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، زهرا بدن آرا با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان، اظهار کرد: این جشنواره در دهه کرامت سوم تا 13 مرداد با هدف گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی، سیره ائمة معصوم(ع) برگزار می شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان افزود:شش عنوان کتاب با موضوعات امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع)در این جشنواره و برای شرکت سه گروه سنی کودک،نوجوان و بزرگسال آماده و به مخاطبان عرضه می‌شود.

وی افزود:در بخش کودک،کتاب «10 قصه از امام رضا(ع)برای بچه‌ها»،نوشته مژگان شیخی و در بخش نوجوان کتاب «ماه غریب من» نوشته مجید ملا‌محمدی معرفی شده است .

بدن آرا تصریح کرد:همچنین در این دوره از مسابقه کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه(س)و احمد بن موسی(ع) و تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت (ولادت این دو بزرگوار در این ایام) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا(ع )، کتاب «زندگی به سبک خورشید» نوشته مهدی غلامعلی،«مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» نوشته محمدرضا شرفی، «بانوی ملکوت» نوشته آیت‌الله علی کرمی‌جهرمی، «چلچراغ» نوشته جلیل عرفان‌منش انتخاب شده است.

وی با اشاره به شروع ثبت نام جشنواره از 20 فروردین خاطرنشان کرد:علاقمندان تا پایان تیر ماه برای شرکت در این جشنواره ملی کتابخوانی فرصت دارند و برای تهیه کتاب‌های مسابقه می توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه و یا از طریق پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان نسبت به دریافت فایل پی دی اف منابع مسابقه کتابخوانی اقدام نمایند .

بدن آرا،همچنین با دعوت از روشندلان گیلان برای شرکت در این جشنواره گفت: کتاب صوتی و نسخه بریل این کتابها نیز برای روشندلان علاقمند به مطالعه و شرکت در مسابقه اماده است .

این مسئول همچنین با تاکید بر اینکه تکمیل مشخصات فردی اعضای خانواده در پاسخنامه الزامی است،تصریح کرد:برای شرکت در قالب خانوادگی مسابقه، ضروریست دفترچه پاسخنامه تکمیل و ارسال شود و برای شرکت در بخش کودک،کودکان باید جذاب‌ترین بخش کتاب از نظر خودشان را تصویرسازی کرده و یا به صورت ویدئویی در ۵ دقیقه کتاب را بخوانند و یا موضوع کتاب را تعریف کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار