تشریح فعالیتهای عمرانی شهرداری فرون آباد

شهردار فرون آباد با اعلام فعالیت‌های گسترده عمرانی صورت گرفته در این شهر برخی کارشکنی‌ها را دلیل عدم اطلاع‌رسانی این فعالیت‌ها برشمرد.

کد مطلب: ۶۱۶۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران گودرزی‌راد گفت: امسال 65‌‌کیلومتر جدول‌گذاری و 15 کیلومتر زیرسازی و آسفالت در شهر صورت گرفته که نقش مهمی در بهبود چشم انداز بصری فرون آباد داشته است .

وی در ادامه افزود: با بازگشایی فرون آباد سوم که طی روزهای آینده انجام می‌شود، می‌توان از خاتون آباد به پاکدشت و فرون آباد سهل‌الوصول‌تر رسید و از این طریق فرون آباد به پاکدشت نزدیک‌تر می‌شود .

شهردار فرون آباد یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری را الحاق 600 هکتار از اراضی فرون آباد به قیام دشت برشمرد و گفت: از آنجا که کاری باید طی چند دوره انجام می‌شد در مدت 6 ماه انجام‌شده، هر روز در حال افتتاح پروژه هستیم .

گودرزی راد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری ایجاد گلخانه شهرداری بود که درآمدی مناسب برای شهرداری ایجاد کرده است .

وی گفت: این گلخانه در ابتدا با 40 هزار نهال شروع به کار کرد و اکنون روزانه 1500 گلدان در آن تولید می‌شود و فاز دوم آن در دانشگاه پیام نور در حال اجرا است و خودکفایی شهرداری در زمینه تولید گل و گیاه را به انجام رسانده است .

شهردار فرون آباد از اخذ مجوز برای ساخت پمپ بنزین خبر داد و گفت: با حضور سرمایه گذاران در این زمینه نیز اقدامات لازم صورت گیرد .

شهردار فرون آباد به وجود بیش از 1500 واحد تولیدی صنعتی کوچک و بزرگ و پتانسیل صنعتی، در این شهر اشاره کرد و تاکید کرد: این ظرفیت عظیم، شتاب عمرانی فرون آباد را رقم خواهد زد.

شایان ذکر است ، فرون آباد در محدوده پاکدشت قرار دارد.

/خبرنگار: زهرا بهرامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار