رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل:

بزرگترین موسسه حمایت از کودکان سرطانی در اردبیل ایجاد می‌شود

رئیس بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی استان اردبیل از ایجاد بزرگترین موسسه حمایت از کودکان سرطانی استان به همت خیرین تا سه ماه آینده خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۴۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، جواد قرآن نویس در جلسه هیئت‌امنای بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل با حضور رئیس دادگستری و دادستان اردبیل تصریح کرد: اقدامات لازم برای ثبت و ایجاد این موسسه به عنوان مجهزترین و بزرگترین موسسه حمایت از کودکان سرطانی انجام شده و بنا داریم این مرکز را به صورت مستقل بزودی راه اندازی کنیم .

وی با بیان اینکه هم اکنون حمایت از کودکان سرطانی در قالب بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی استان انجام می شود، متذکر شد: مصمم هستیم با ایجاد این موسسه حمایت ها و خدمات ارائه شده به کودکان سرطانی استان افزایش و به صورت مستقل صورت گیرد .

رئیس بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی استان با اشاره به نامگذاری این موسسه تحت عناوینی همچون مهریاران، مهرآفرین، مهرورزان و شمیم مهر و... تصریح کرد: برای ایجاد این موسسه چندی پیش پزشکان و متخصصان مرتبط را در راستای معرفی، حمایت و نیز ارائه تجربیات دعوت کردیم تا در این موسسه گام های بلندی برای خدمات مطلوب برداشته شود .

وی با اشاره به جانمایی ساختمان بنیاد برای این موسسه تاکید کرد که موسسه حمایت از کودکان سرطانی استان در ساختمان بنیاد با تجهیزات مدرن راه اندازی می‌شود .

قرآن نویس با بیان اینکه دو طبقه از این ساختمان به منظور ایجاد این موسسه پیش‌بینی شده است، افزود:در راه‌اندازی آن از کمک های دولتی استفاده نخواهد شد؛ در مقابل این موسسه با حمایت خیرین ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به برنامه های این موسسه حمایتی تأکید کرد: این موسسه با حضور متخصصان فعالیت خواهد کرد و ضمن ارائه خدمات حمایتی، برنامه های تخصصی درمانی، آموزشی و مشاوره برای کودکان سرطانی و خانواده های آنها پیش‌بینی شده است.

رئیس بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی استان با اشاره به پیش بینی کلاس‌های آموزشی مختلف از جمله موسیقی و نقاشی برای کودکان سرطانی در این مرکز تاکید کرد که تلاش می کنیم علاوه بر حمایت های مالی بخشی از نیازهای روحی و روانی این گروه از کودکان تأمین شود.

وی عنوان کرد: با ایجاد این مرکز خدمات ویژه ای برای خانواده های دارای کودکان سرطانی که از شهرستان به مرکز استان مراجعه می کنند، ارائه خواهد شد.

قرآن نویس با بیان اینکه برنامه های بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی استان امسال در ۱۸ سرفصل ارائه خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که در سال جدید خدمات پرباری برای نیازمندان و کودکان سرطانی و بی سرپرست استان از سوی این بنیاد ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار