مدیر عامل آبفای استان تهران :

طرح تصفیه خانه فاضلاب اسلامشهر یک طرح ملی است

مدیر عامل آبفای استان تهران گفت :طرح تصفیه خانه شهرستان اسلامشهر یکی از طرحهای ملی است و با هدف حفاظت از محیط زیست و به منظور جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهرهای اسلامشهر ، واوان ، شهرک امام حسین ع و مسکن مهر ضیاء آباد و شهرک امام خمینی ( ره ) در حال احداث است.

کد مطلب: ۶۱۳۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران محمد پرورش در حاشیه بازدید از تصفیه خانه در حال احداث شهرستان اسلامشهر با تاکید بر تلاش مستمر و مضاعف در خصوص اجرای اقدامات پایانی و باقیمانده پروژه تصفیه خانه یاد آور شد : امیدواریم با نظارت و پیگیری مدیر عامل و همکاری و تلاش مجموعه همکاران آبفای جنوبغربی ادامه عملیات اجرایی تصفیه خانه اسلامشهر مطابق برنامه زمانبندی شده و با سرعت عمل مطلوب و روند فعلی انجام پذیرد .

وی ادامه داد: طرح تصفیه خانه شهرستان اسلامشهر یکی از طرحهای ملی است و با هدف حفاظت از محیط زیست و به منظور جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهرهای اسلامشهر ، واوان ، شهرک امام حسین ع و مسکن مهر ضیاء آباد و شهرک امام خمینی ( ره ) در حال احداث است .

پرورش اضافه کرد: با توجه به مراحل پایانی این عملیات انتظار میرود تصفیه خانه مذکور مطابق برنامه زمانبندی شده و در خرداد ماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسد .

در این بازدید سید مهدی موسوی مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تصفیه خانه مذکور یادآور شد : تصفیه خانه فاضلاب شهرستان اسلامشهر در سه مدول و هر مدول با ظرفیت تحت پوشش قرار دادن جمعیتی معادل ٢٢٠ هزار نفر طراحی و در حال ساخت است .

وی ادامه داد: در حال حاضر نیم مدول اول این طرح با پیشرفت فیزیکی ٨٣ درصدی ( ابنیه ای و مکانیکال ) در حال انجام عملیات پایانی می باشد.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار