مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان :

فرمایشات امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری دراعتمادبه آرافصل الخطاب است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: جمله معروف " میزان رأی ملت است " و همچنین " آرای مردم حق الناس است" نشان از اهمیت دادن نظام جمهوری اسلامی ایران به آرای مردم است.

کد مطلب: ۶۱۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مهدی حاجتی در همایش رأی اولیها در انزلی گفت: در انتخابات اولین گام حضور حداکثری مردم است و نقش جوانان در این حضور تعیین کننده است. وی با اشاره به ساز و کار مردم سالار کشورمان یادآور شد: همه مسئولان ، با رأی مستقیم و یا غیرمستقیم مردم انتخاب می شوند و این از افتخارات کشورمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان یادآور شد: هر رأی مردم در انتخابات رأی به نظام است و ما باید زمینه حضور همه آحاد ملت و به ویژه نسل جوان را فراهم کنیم. مهدی حاجتی به نقش دانش آموزان در بزنگاههای تاریخی کشورمان اشاره کرد و گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی و در 8 سال دفاع مقدس دانش آموزان با زمان شناسی و درک شرایط روز توانستند نقش تاریخی خود را ایفا کنند و اکنون در برهه انتخابات هم می توانند در افزایش مشارکت مردم موثر باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیتهای دانش آموزان گیلانی در کنکور سراسری اشاره کرد و افزود: در سال 93 رتبه اول و دوم رشته علوم تجربی گیلانی بودند و در سه سال اخیر گیلان رتبه ششم کنکور را بدست آورده است.

میر شمس مومنی زاده فرماندار انزلی هم در این نشست گفت: جوانان از پیشقراولان تولید و تأثیرات بنیادی در کشور هستند و نگاه و اعتقاد نظام جمهوری اسلامی ایران به دانش آموزان با اعتماد همرا بوده است. وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما با انتخاب آگاهانه خود رویکرد دولت در 4 سال آینده را مشخص می کنید بنابراین باید این مسئولیت رابه بهترین صورت انجام دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار