مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج:

شناسایی مشکلات تحصیلی و برنامه ریزی، امری مهم برای دانش آموزان است

قاسم پوستین دوز در گردهمایی مدیران و مشاوران استانی و در حضور مسیولین اداره کل آموزش و پرورش شناسایی مشکلات تحصیلی دانش اموزان را امری مهم تلقی کرد.

کد مطلب: ۶۱۱۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا: قاسم پوستین دوز مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4کرج در جلسه گردهمایی مدیران، دبیران و مشاوران فنی و حرفه ای و کاردانش اظهار داشت: اکنون که در استان البرز و به خصوص در ناحیه 4 دارای تنها ازمایشگاه و مرکز علوم و فناوری سلول های بنیادی کشور هستیم پس بهتر است شما دبیران و معلمان درجهت بهبود کیفتیت آموزش و تربیت نخبگان از این مرکز استفاده کنید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 استان البرز خطاب به معلمان و مدیران مدارس گفت: همزمان با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و شروع امتحانات چه در سطح نهایی و چه در سطح داخلی تمام تلاش خود را در جهت تحقق رشد قبولی در این امتحانات به کار بگیریم.

پوستین دوز ادامه داد: برای کسب نتیجه ای بهتر و قابل قبول شناسایی دانش آموزان، مشکلات تحصیلی آنها و البته برنامه ریزی صحیح برای این افراد که نیروهای انسانی اینده مارا تامین می کنند باید توجه ویژه ای به این امور داشت.

وی همچنین در سخنان خود از جمله عناوین مهم در تاثیرگذاری بیشتر هدایت تحصیلی را عواملی چون برگزاری جلسات توجیهی برای تفکیک کلاس ها، تدوین برنامه سالانه هدایت تحصیلی و مشاوره فردی و گروهی در این حوزه، برشمرد.

خبرنگار افتخاری پانا: راضیه شعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار