جلسه مشترک معاونت خدمات شهری شهرداری قدس با مسئولین نواحی برگزار شد

اولین جلسه مشترک معاونت خدمات شهر با مسئولین نواحی چهارگانه شهرداری شهرستان قدس در سال96برگزار شد .

کد مطلب: ۶۱۱۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، اولین جلسه مشترک معاونت خدمات شهری با مسئولین نواحی چهارگانه شهرداری قدس در سال 96 در محل سالن جلسات حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قدس برگزار شد .

رحیم اسدی معاون خدمات شهری شهرداری قدس با تبریک سال نو بر اهتمام و تلاش بیشتر مسئولین و پرسنل نواحی خدمات شهری در ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر به شهروندان در سال جدید تاکید کرد .

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما ضرورت دارد تا مدیران و مسئولین نواحی چهارگانه خدمات شهری نظارت و دقت بیشتری در امورات شهری از جمله جمع آوری بموقع زباله،شستشوی مستمر باکس ها، لایروبی انهار و جوی های آب و نظافت معابر داشته باشند .

معاون خدمات شهری شهرداری قدس افزود: سرکشی منظم و مستمر از نواحی تحت پوشش و حصول اطمینان از جمع آوری 24ساعته زباله و انتقال و حمل سریع جهت دفن آن در دستور مسئولین نواحی خدمات شهری قرار گیرد و با هرگونه کوتاهی در این زمینه برخورد شود .

اسدی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه کار جمع آوری زباله های سطح شهر از ساعت 9 شب شروع می شود لذا از شهروندان و کسبه محترم درخواست می گردد جهت رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و زشت شدن منظر شهری زباله های خود را در ساعت معین در باکس های حمل زباله قرار دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار